stonhans Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hei. WordPress Versjon: 2.7 Beta 1 K2 Versjon: RC7 Jeg holder på med et lite design prosjekt på bloggen min www.stonhans.com. Og har enda mye arbeid som gjenstår, men nå har jeg støtt på et problem. Hvordan sentrerer man menyknappene i K2 temaet? Slik ser den delen av CSS filen ut: ul.menu { margin: 0; padding: 0; position: absolute; bottom: 80; left: 290px; width: 90%; } Headeren min er 700px bred, da vil det jo være logisk at "left: 290px" bør være halparten av 700px, dvs. 350px. Justerer jeg "left: 290px" til "left: 350px" så sentreres menyen ivertfall ikke. Menyen er forløpig bare en hjemknapp. Hva kan problemet være? Endret 4. november 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Sett en bredde på menyen og ha margin: 0 auto; Det skal fikse biffen. Kim... Sett en bredde på menyen og ha margin: 0 auto; Det skal fikse biffen. Kim... Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Sett en bredde på menyen og ha margin: 0 auto; Det skal fikse biffen. Kim... Sett en bredde på menyen og ha margin: 0 auto; Det skal fikse biffen. Kim... Takk, problemet er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå