Erav Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jeg selv, er mer en person folk enkelt og greit holder seg unna Fordi du er så stor og sterk? Jeg har pratet med veldig mange kampsport trenere/instruktører. og de ler av taekwondo (ikke veit jeg hvorfor). Du sier du ikke har erfaring innen kampsport da vil ikke en som ikke er helt ta fatt i kampsport "holde seg unna" om du krangler med en i kebab kø. Siden h*n får selvtilliten. om du har like god selvtillit vil h*n ta deg i teknikk. Endret 11. februar 2010 av Erav Lenke til kommentar
FightingDveedy Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nå er det vel ikke meg det skal diskuteres om i tråden, men grunnen til at folk holder seg unna er fordi jeg er ganske stor. Jeg holder meg unna bråk selv, så sjansen for at jeg skulle havne i en situasjon hvor nærkamp blir nødvendig er liten. Jeg mener uansett at man bør kunne tåle noen slag, kunne bryte seg løs og LØPE. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 FightingDveedy får meg ikke til å tenke på en rolig person og en som holder seg vekk fra bråk... Lenke til kommentar
FightingDveedy Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 FightingDveedy får meg ikke til å tenke på en rolig person og en som holder seg vekk fra bråk... Fullt mulig det, men så har du heller ikke møtt meg Men til topic: 200meter sprint vil være det første du burde tenke på. Lenke til kommentar
anettesandyah Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Muay thai og thaiboksing er det samme. Det heter muay thai på thai mens vi i vesten kaller det thaiboksing. Sporten er den samme:) Veldig få klubber tillater elever som benytter seg av det de lærer f.eks på byen. Da vil du mest sannsynlig bli kastet ut av klubben. I tillegg er det sant som flere andre her sier; de som har den intensjonen om å bli tøff i trynet og god til å banke folk, mangler som regel selvdisiplinen som skal til for å bli god i kampsport. Det tar mange år å bli en god fighter. Slåss er noe man gjør i en ring, under kontrollerte forhold, eller i verste fall: hvis du må forsvare deg. Hvis du ønsker å lære selvforsvar vil Krav Maga mest sannsynlig være det beste alternativet. Det er flere klubber i Norge som underviser Krav Maga. Det er som regel 18 års aldersgrense. Ønsker du å trene kampsport av interesse eller for å komme i god form, så må du nok bare undersøke litt forskjellige stilarter og finne ut hva du synes passer best for deg. Lykke til!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå