eLang Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei, lurte på om noen viste om noen gode programmer for å snekre hjemmesider i full fart uten noen kunnskap om html, css etc.? Altså et program med en del templates som man kan slenge inn litt bilder og tekst i. Men også med litt mulighet for å forandre f.eks. farger og fonter. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Wordpress er jo ikke et "program" i ordets forstand, men et CMS... Dete vil vel være som å banne i kirken, men hva med FrontPage? Enkelt og greit, lett å lære. Evt. Adobe DreamWeaver for litt mer avansert bruk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvis han ikke kan html, css og slikt så er det kanskje like greit å bare starte med wordpress. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Hvis han ikke kan html, css og slikt så er det kanskje like greit å bare starte med wordpress. Da skal jeg prøve Worldpress. Sitter og knoter i Nvu, men har ikke tia til det nå. Skal lære meg det siden... takk Lenke til kommentar
eLang Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Hvis han ikke kan html, css og slikt så er det kanskje like greit å bare starte med wordpress. Da skal jeg prøve Worldpress. Sitter og knoter i Nvu, men har ikke tia til det nå. Skal lære meg det siden... takk Tenkte egentlig på noe mer som dette. Er det noen her som har prøvd Artisteer? Finnes det noen bedre alternativ? Helst gratis... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 http://wordpress.org/extend/themes/ Lenke til kommentar
eLang Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 kan jeg bruke Worldpress hos telenors hjemmesider? Har jo mest lyst på .no adresse. Har lite greie på dette med web hotell. Noen som kan anbefale et billig å bra webhotell? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Wordpress er et CMS system som krever støtte for MySQL og PHP. Jeg vet ikke om Telenor sine sider støtter det. Nei, du har ikke mulighet for .No domene med mindre du har et firma og registrert i brønnesund registeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå