SubiPi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Den finner nettet men kobler ikke til. Det står bare connected i fade`a skrift, men jeg har verken nett eller ip adr fra levrandør. Har installert flere forskjellige drivere, flere ganger. Det har fungert før, men en dag, så ville det ikke. I enhetsbehandling står det at kortet fungerer som det skal. Oppdatering: Nå finner det ikke alltid noen nettverk i det hele tatt, og andre ganger flere nettverk, men ikke mitt. Men når det finner mitt, så står det bare "Automatic" igjen. Endret 5. november 2008 av SubiPi Lenke til kommentar
SubiPi Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) står selvfølgelig ikke "connected" , men AUTOMATIC. Prøvd å velge "repair" , men hjelper ikke noe. tips`n`tricks mottas med takk. Endret 4. november 2008 av SubiPi Lenke til kommentar
SubiPi Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 up up and awaayyy.... Lenke til kommentar
SubiPi Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Nå har det fungert i et par dager. Men nå er det dødt igjen. Virker som det finner helt random net når jeg søker etter trådløse nett. Men finner ikke nettet jeg har i leiligheten, selv om laptopen som står ved siden av har 100% dekning. Ingen ideeR? Lenke til kommentar
Kolvrick Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 har 2 slike kort. d fungerer fint i xp men i vista er det en smule ustabilt. svakheten jeg har funnet med disse kortene er antenneledningen å at det må ha ekstremt god kontakt i pci porten. kan å vere en ide å sjekke ut realteck sine sider da di har laget chipen i disse korta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå