Asbjørn H Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hei. Jeg har nettop støtt på et latterlig irriterende problem. Datamaskinen klikket mens jeg satt og holdt på med et musikkprosjekt i FL studio, og nå er prosjektfilen, som jeg har lagt ned sikkert 10 timer i, korrupt! Er det noe jeg kan gjøre for å få tilbake alt arbeidet mitt eller er det bare å sette i gang fra begynnelsen igjen? Edit: Jeg åpna filen i en hex-editor, og den er ikke bare korrupt, den inneholder faktisk bare nuller. Regner med dette ikke går an å gjøre noe med... Endret 4. november 2008 av Asbjørn H Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har hatt samme problemet selv, ikke bare med fruityloops, men med mange forskjellige. Det har fått meg til å innse at det er lurt å save flere saves. Og etter hvert "fremskritt". Lenke til kommentar
Angloth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Føler med deg, føler med deg. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har skjedd med meg også. Moral: ta backup! Ta helst backup av backupen også. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ikke prøvet FL selv, men så en post et eller annet sted som sa at man kan eksportere prosjektet til en zipfil, og så åpne denne zipfilen i et unzip-program og dra filen ut igjen. Noe med at filheaderne genereres på nytt igjen hvis man gjør dette. Forutsetter selvsagt at filen ikke er helt tom eller kaputt. Verd et forsøk... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå