OCSpro Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Kjøpte det nettopp, og leser om at de fleste har godt over 30 og 40 grader... lager Celeron mindre varme, eller bare fordi den har "lav" clock? Vifte er Black Silence btw(den er sweet! ) Og ingen whine om at jeg har skaffet meg en cel :wink: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har også Celeron ([email protected]). Får 32C idle på AOpen HK og 44C idle på ABit HK. (Samme kabinett, samme Hz, samme kjøler, samme vifter etc.) Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 hadde aopen hk før jeg å.. riktig nok en amd.... det som er med mange sånne hk, er at sensoren sitter under cpuen, altså ikke kjernetempen..det du får da er tempen UTENFOR cpuen...noe som kan være nokså mye mindre en det som er inne i den Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 celeron er det eneste rette budsjett-alternativet til socket 478 siden p4 koster rundt 1500,- for den billigste, vurderer en celeron selv sammen med asus pundit. celeron 2ghz og oppover: 0.13 micron opptil 2 ghz: 0.18 micron Process = varmere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå