GTS Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Hadde vært fett om dere hadde satt om en slags online chat (javascript?) h på ok.no . Hvis folk trenger hjelp akkurat der og da, så er det vel sikkert alltid noen brukere på nett? Uansett...det hadde vært fett å ha en mer "live" møteplass enn her på forumet. Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 ...gjerne med mulighet til å bruke web kamera også.. Men ikke bare på overklokking,no...HELE forumet... [ Denne Melding var redigert av: tilstad på 2002-01-16 21:58 ] Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Det hadde jo vært noe det, ja... Men forumet måtte fortsatt vært hær..... Lenke til kommentar
Cool Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Det hadde vert veldig greit om dere har fåttil en slik orning synes jeg. Men det vanlige forumet må vere der ja. Lenke til kommentar
amund Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Quote: GTS skrev (2002-01-16 21:15):Hadde vært fett om dere hadde satt om en slags online chat (javascript?) h på ok.no .Hvis folk trenger hjelp akkurat der og da, så er det vel sikkert alltid noen brukere på nett? Det var ikke lenge siden jeg fikk et tips om akkurat det samme et annet sted her på forumet. Fint om dere kan holde øyne og ører oppe og gi meg beskjed dersom dere kommer over noen gode/fornuftige ferdigløsninger på dette. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå