TST Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vi har nå kåret fem vinnere i vår Endwar-konkurranse. Les mer Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jaja.. Vant ikke denne gangen heller Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jaja.. Vant ikke denne gangen heller Ikke jeg heller. Vi får håpe lykken smiler til oss neste gang. Har siklet etter dette spillet en stund (kjøpte meg et år til med Live Gold bare for å få spilt demoen), og det sier vel sitt. Håper seriøst de som har vunnet faktisk beholder spillet, og ikke har deltatt kun for å selge spillet etterpå. Må selvfølgelig gjøre som de vil, men slikt er alltid dårlig gjort. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 gratulerer til alle som vant håper jeg har mer flaks neste gang Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg vant! Gleder meg! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei. Nei, jeg vant ikke. Lenke til kommentar
Slim91 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jaja.. Vant ikke denne gangen heller Ikke jeg heller, men så tok jo jeg å sa Monteral istede for Shanghai... Played to much Far cry. Gratulerer til de heldige 5! Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg vant! Gleder meg! Gratulerer! (; Hadde ikke så mye å si, er uansett ikke et spill jeg hadde kjøpt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg