Gå til innhold

Er Nero 7 so bra som mange vil ha det til?

Dabola

Anbefalte innlegg

Ser at Nero 7 er tema om dagen. Det er 6-7 år sidan eg sist benytta Nero til brenning. Fekk "Nero i halsen" ein gong eg hadde kjøpt ny skrivar og benytta den vedlagte CD'en. Resultatet vart ein masse søppel-program inn på harddisken. Har sidan vore nøgd med CD Burner XP. Men då med eit lite unntak av ein del mislukka brenningar som eg trur kvaliteten på CD' og DVD'ane skal ha mesteparten av skulda for.

Er det nokon grunn til å igjen prøve Nero? For dei som har erfaringar med begge/fleire; Skal eg fortsette med CD Burner XP og dei andre gratis alternativa eller er det noko eg "går glipp av"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tidligere brukt Nero 6 og 7 (fullversjonen), men har gått bort fra det på grunn av de samme ankepunktene som deg. Flere har også karakterisert Nero som bloatware. Light-utgaven av Nero som er bundlet med ymse hardware man kjøper, er vel helt og fullt erstattet av små gratis alternativer.

Hvis jeg skal trekke fram noe positivt i det hele tatt, så funker fullversjonens tilleggsprogrammer Nero Recode/Nero Vision greit hvis du skal brenne DVD av filer som må omkodes. Til slikt bruk kan man jo heller vurdere for eksempel Sony DVD Architect til $40 som er mye billigere enn Nero (nyeste versjon koster €60). Da slipper man å fylle opp harddisken unødig også.

Til all generell CD/DVD-brenning og ISO-håndtering, bruker jeg heller InfraRecorder og til brenning av lyd EAC. Begge disse er små, ikke-innvaderende, gratis og veldig gode.

Endret av BonzoDog
Lenke til kommentar

Et program som ligner veldig på "gamle" Nero er Ashampoos "Burning Studio" (7)

De kjører stadig kampanjer, tror jeg ga 9$ for min kopi - det eneste negative med de er at de sender deg uhorvelige mengder med email for å få deg til å oppgradere eller kjøpe de andre produktene deres, men det kan man sikkert melde seg av ;)

Lenke til kommentar

Takk for svara. Dere bekrefter vel at Nero framleis er som før; overdimensjonert, treg, lite bruksvennleg og laga av nokre som vil vise kor flinke dei er å bruke "tøffe effekter". Med eit installasjonsprogram som sikkert framleis ikkje er nøgd med å gjere 100 endringar i registeret men heller tusenvis...

Merker meg tipset om AstroBurn. Skal prøve ved neste brenne-runde. Det du nevner, kjetilkl, er nok til at eg ikkje vil prøve Ashampoos "Burning Studio". Kan ikkje fordra slik DM, direkte markedsføring pr epost mot kunder som har vore so dumme og handla med dei.

Når det gjeld omkoding, BonzoDog, so foretrekker eg nesten alltid å gjere det med spesialprogram. Unntaket er f.eks. mp3 og flac kor CD Burner XP gjer ein go' jobb. Mhp EAC so har eg opplevd at andre ( som CDex) klarer jobben betre - særleg når det gjeld å få CD'ane funksjonelle også i endre eksterne CD-spelarar.

Endret av Dabola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...