Puke Nukem Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg lurer på om det er mulig å få tak i to transistorer av type AD150. Disse transistorene finnes i blandt annet Tandberg Sølvsuper 10. Jeg har en slik radio, men en eller to transistorer er defekte. Er det i det hele tatt mulig å få tak i? I så fall, hvor? Endret 26. november 2008 av Atzz Lenke til kommentar
flonoen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Heisann. Fant ad150 (samt ad130 og ad166, som i følge denne sida kanskje kan brukes som erstatning) på en halvtvilsom tysk side. Prisen ligger på 6.50 euro. Kan forresten ikke tysk, men "Achtung: Bestellungen und Anfragen nur per E-Mail möglich!!!" går jeg ut fra betyr at det er mulig å bestille per e-mail. Link til siden som selger ad150. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 se der ja! Noen som vet om det i det hele tatt er mulig å få tak i sånne fra norge? Lenke til kommentar
flonoen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du kan vel forsøke noen verksteder til diverse elektronikk. De skal sikkert ha blodpris for komponenter, sikkert spesielt sånne skjeldne, men det lønner seg vel uansett om du slipper å kjøpe fra utlandet! Med litt søking på gulesider.no eller noe lignende finner du sikkert et verksted nært deg. Lenke til kommentar
RPA Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Kan prøve å se her på Tandberg Radio Shop. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) dette ser ut til å være riktig... $40.19 for to stk inkl frakt. Endret 13. november 2008 av ventle Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 På siden RPA nevnte, så hadde de hele utganger til 95,- Inkludert frakt og oppkrav: 213,- noe jeg syns er ganske billig for en Sølvsuper 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå