VP Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har planer om å formatere denne PC'en, men lurer på om det er nødvendig med en driverdiskett til CD-ROM'en etterpå for å få installert windows på nytt. Jeg måtte det på den forrige PC'en, men husker ikke helt hva jeg brukte og ikke brukte sist gang denne ble formatert. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 nei, det skal ikke være nødvendig. Nå vet jeg ikke om det er slik at du på den forgje brukte en spesielt gammal cd rom, men tror det er lenge siden man måtte dette. Den enkleste måten å finne ut dette på er vel å prøve å boote fra den cd en du har før du formaterer. Går det da går det også etterpå Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg har aldri trengt no driver til slikt hvertfall.......trur ikke du trenger det heller Lenke til kommentar
VP Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 nei, det skal ikke være nødvendig. Nå vet jeg ikke om det er slik at du på den forgje brukte en spesielt gammal cd rom, men tror det er lenge siden man måtte dette. Den enkleste måten å finne ut dette på er vel å prøve å boote fra den cd en du har før du formaterer. Går det da går det også etterpå Skal jeg bare gå i DOS for å forsøke dette? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Trenger vell ikke å gå i dos engang, cd en er vel bootbar? Om ikke kan du selvfølgelig prøve å kjøre cd en fra dos ja, skulle funke. Lenke til kommentar
VP Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Men hvordan mener dere man skal forsøke å boote fra CD'en? La den stå i ved oppstart, eller? Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 bare la cd'en stå i når du start opp maskina ja! eller kan du jo bare gå inn på kontrollpanelet også leggtil/fjern programvare eller noe!! der kan du lage en oppstarts diskett Lenke til kommentar
VP Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Er det noen hensikt med oppstartsdiskett på en formatert maskin da? CD'en startet ikke automatisk under oppstart. Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Skjerp bruken av overskrift. Les retningslinjene, spesielt punkt 1. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg