iNtensimilla Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, det var dyrt i fjor også.. Kjøpte 360 Pro HDMI + PGR4 for 2000 kr Håpet på å se et fristende PS3 tilbud, men jeg tror ikke jeg gidder å dra dit i år nå som jeg har sett "tilbudene". Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Var der i dag. Digg stand av Playstation! For de som ikke vet det: De har bygget opp et hus, og har flere PS3 i alle rom Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Var der i dag. Digg stand av Playstation! For de som ikke vet det: De har bygget opp et hus, og har flere PS3 i alle rom Aww my GAWWWD! Nei, Electroworld var en stor skuffelse i år! Kun 2 saler fylt opp med TV'er, stereoanlegg, mobiler, Playstation, TV'er, digitalkameraer, og sa jeg TV'er? Jeg hadde håpet på et Electroworld som i fjor, med mange gode tilbud, masse spill og mer variert utvalg. Greit at Playstation hadde lagt i mye arbeid for å lage et fint Playmansion, men det var jo kun 4 spill å finne der, Little Big Planet, Singstar, Grand Turismo og Resistance 2. + et BluRay showoff-room "Experience gaming in high definition with BluRay!" Fikk ihvertfall billige bil-høyttalere for 200 kr Endret 13. november 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Man kan jo ikke akkurat forvente gull og grønne skoger hvert år da Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Var det noe tilbud på bra datakomponenter der? Skal bygge ny PC nå som laptop'en min begynner å skrangle. Endret 14. november 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Nei, var ikke noe datadeler å få kjøpt der som jeg så hvertfall. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fikk meg billig portapro, som jeg trengte, men ellers var det en gedigen skuffelse. De hadde utstilt z-5500 på logitech standen, men hadde dem ikke til salgs. De solgte ikke spill et eneste sted. etc. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som vet om det er noen bra tilbud på spill og utstyr til konsoller i år? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som vet om det er noen bra tilbud på spill og utstyr til konsoller i år? Det er det IKKE! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som vet om det er noen bra tilbud på spill og utstyr til konsoller i år? Solgte de ingen spill der? Noen som vet om Play! a videogame symphony kommer til Electroworld i år??? Nei, de kommer ikke dit i år, desverre Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som vet om det er noen bra tilbud på spill og utstyr til konsoller i år? Solgte de ingen spill der? Det de kalte "Software Zone" var DVDer og Blu-Ray. Ble også skuffet over at de eneste spillkonkurransene var Guitar Hero: WT og No wii-greier. Satt noen timer og banke tsjekkere på Tekken 5:DR før jeg dro på messsa. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Veldig overrasket over at de ikke selger noen spill der. Selv Sony, som har en gigantstand der, ikke selger spill. I fjor hadde de haugevis av gode tilbud (spill) og de solgte bøttevis med spill, samt at de hadde PLAY Videogame Symphony. Årets utgave hørtes ut som en liten nedtur da. Jeg og en til i redaksjonen skal dit i morgen for å ta bilder og sjekke ut alt som er. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen som vet om det er noen bra tilbud på spill og utstyr til konsoller i år? Solgte de ingen spill der? Det de kalte "Software Zone" var DVDer og Blu-Ray. Ble også skuffet over at de eneste spillkonkurransene var Guitar Hero: WT og No wii-greier. Satt noen timer og banke tsjekkere på Tekken 5:DR før jeg dro på messsa. Ja ja... da får vel jeg vel plukke opp noen BD-filmer om ikke annet Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Koster de noe mindre der eller er det rundt 200kr for BD'ne? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Så hovedpoenget er: IKKE noe nytt å se på for oss som er litt i den tekniske fronten? IKKE noen bra tilbud på noe? Da spør jeg: Hvorfor skal jeg betale 70 kr(student) for å gå inn på en stor elkjøpbutikk der jeg ellers ALDRI handler noe med mindre det er på tilbud? (kan høres litt kritisk ut, men hadde gleda meg litt til noen bra tilbud iår, men virker ikke som det er noe trekkplaster for å dra dit...) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Koster de noe mindre der eller er det rundt 200kr for BD'ne? 150 for alle. Hadde jeg hatt BD spiller skulle jeg kjøpt med noen filmer Var ganske godt utvalg også tror jeg (så ikke så nøye etter).. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg var der i dag og kjøpte noen filmer. Ikke alle kostet 150, noen kostet 200 også, men mye billige filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå