Digitize Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hei, Friskt i minne av å stå utenfor inngangen å fryse i 10 timer ifjor (..zzz) for å sikre meg 60GB utgaven /m spill av PS3 til 2995 kroner, lurte jeg på om noen har klart å snappe opp hvilke tilbud som er aktuelle i år ? Edit; Link til tilbudsavis er lagt til. http://www.electroworld2008.no/ Tilbudsavis Endret 12. november 2008 av Digitize Lenke til kommentar
Woods Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg husker jeg var innom for noen år siden. Tenkte gjerne å ta meg en ny tur bort i år, så dette var en fin påminnelse ang. bestille fly tickets:) Håper på et bra Wii tilbud i år! Eneste konsollen jeg mangler.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Håper det kommer et godt tilbud på Elite Lenke til kommentar
Candey Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg håper veldig det kommer et tilbud på en Xbox! Kan hende jeg tar meg turen inn på torsdag morgen ettersom jeg da har fri fra skolen. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som vet om Play! a videogame symphony kommer til Electroworld i år??? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvsi det passer regner jeg med en tur ja. Når kommer kundeavisen? Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Kan Elkjøp ha valgt å tone ned sitt nærvær på Electroworldmessa, siden det foreløpig ikke er kommet en tilbudsavis ? Kanskje det rett og slett ikke er noen "killer"-tilbud på årets messe ? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er reklame på tbanen ihvertfall. Skal være en stor playstation 3 stand der.. Ikke overraskende, var det LBP dokke på plakaten.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er 250kvm med Playstation. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ingen som har sett noen tilbudsblader eller lignende? Eller som har hørt om noen supertilbud? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Her: http://www.electroworld2007.no/images/Mark..._DM_web_hel.pdf Lenke til kommentar
kilik Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Disse messetilbudene var ikke mye å skryte av. 42-tommeren fra JVC koster nøyaktig like mye på Netshop. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Meget dårlige tilbud ja. Ikke mye som frister. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) I fjor kom jeg 30 minutter før det åpnet og fikk tak i en Xbox Premium + PGR4 til 1995. Meget bra tilbud på det tidspunktet. Da kunne man prøve mange spill som ikke var lansert som: Uncharted, Galaxy, Haze,Assasins Creed, NFS: Pro Street, GH3, Rock Band, Ratchet and Clank: Tools of Destruction og et par til. Var skuffende lite i år. Bare spill som allerede er lansert som LBP og Far Cry 2. Kunne heller ikke se noen gode tilbud under messetilbud på siden. Endret 11. november 2008 av mnorm Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dette er uansett en mainstream messe, så det er sikkert nytt for veldig mange. Ikke alle som sitter inne på gamer.no osv hver dag for å sjekke nyheter. Men kjipt for oss oppegående da..,hehe Lenke til kommentar
Candey Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg hadde egentlig tenkt meg en tur til torsdag, men lurer på om de har tilbud på spill der? Nye spill som Mirrors edge f. eks? Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Ingenting som fristet meg deg, null fokus på gamere i år. Sikkert fordi vi fikk kremtilbudene ifjor. Hadde håpet på Xbox Arcade til 499,- og kanskje nye Nintendo DS til 499,- osv. Oh well, better luck next year. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Bare så det er sagt så er jo egentlig hele denne messa en eneste stor Elkjøp butikk. Når det er sagt så er jeg rimelig sikker på at produsentene kommer til å ha en del ting som ikke er inne i Elkjøp sitt sortiment og det blir sikkert en del hyggelige tilbud. Men det gjelder som alltid å vite hva ting koster på "utsiden" av messa før man kaster seg på et supert "messetilbud". Men å tro at man skal selge Arcade til 499,- er å tro på nissefar... Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 12. november 2008 Forfatter Del Skrevet 12. november 2008 Men å tro at man skal selge Arcade til 499,- er å tro på nissefar... Når den koster 999 i butikk, er det jo ikke rart at man kan se for seg et begrenset knalltilbud på messen. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Tenkte meg dit Men var det så dyrt ifjor? Voksne kr. 125,- Barn/honnør Kr. 60,- Familiebillett kr. 295,- Skoleelever/studenter kr. 70,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå