ADT Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Den etterlengtede Eee Top får endelige spesifikasjoner. Les mer Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Denne hadde jo vært nærmest perfekt om bare utgaven med ATI grafikk hadde kommet med Atom 330 (dobbelkjærne prosessor). edit: og mulighet for 4 gb ram. Endret 4. november 2008 av St. Anders Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Snerten liten sak, men hvordan blir det med tastaturet? vil det ligge separat, slik at man må ha det med seg i tilleg? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) "Versatile and Mobile At Home Anywhere, with Uninterrupted Power Supply" står det hvertfall på produktsiden, uten at jeg helt vet hva det betyr. Endret 4. november 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Specen kunne vært litt mer detaljert... Kunne vært fin som kjøkkenpc. Heng den på veggen så hele familien kan bruke den for kjapp sjekk av mail, værmelding, kalendre osv. Så kan du sette opp et slideshow med siste bildene av snørrungene som skjermsparer. så har du bilderamme også. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ser for meg en slik som sentral for styring av lys og lyd i et hus også. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Mamma har alltid ønsket seg en lekker liten pc å gjøre regneark og nettbank på.. tror kanskje vi har en vinner:p Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kanskje denne hadde gjort seg i bilen? 15" gps Kjører et opplegg med 7" touchscreen nå, og er allerede lei av den løsningen Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Burde vel funke ganske fett som fjernkontroll for linux mce det her (linuxmce.org) Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bygg inn i veggen og gitt den kontroll over varme + lys osv(selvsagt med lysbrytere overalt i tillegg) pluss knyttet den til internett så folk kunne gå inn på internett og finne oppskrifter osv. digg! Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg likte den der -jeg vil ha: blåtann, dualcore Atom. Skulle vært 2 x USB ekstra, men man kan vel ikke få alt tenker jeg... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så en pris på 450US$ for den. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dårlig design, etter min mening. Er det mening at denne skal stå f.eks på kjøkken, så burde det være mulig å dytte tastaturet under skjermen når man ikke bruker det, liknende HP/Dell? sin løsning for touchscreen stasjonær. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Blir denne å koste under 4000,- så kjøper jeg en sånn! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ser for meg en slik som sentral for styring av lys og lyd i et hus også. Ja, men den virker i overkant stor egentlig, skulle gjerne hatt mindre skjerm, og mindre skrot rundt skjermen. Ellers håper jeg man snart får ut 10 GBe som noenlunde tilgjengelig alternativ, da får man DVI-bånbedde på lokalnettet, og kan smelle opp skjermer overalt, "uavhengig" av selve maskinen. AtW Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Omtalt i VG i dag: http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=544997 Tro om det går an å få kjørt denne på 12V? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå