dePt Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hei, Mitt skullcandy GI har fått seg en knekk, og jeg er derfor på jakt etter nye. Har letet høyt og lavt, men ikke funnet noen jeg føler meg trygg på. Bruker hodetelefonene hele tiden, også i skibakken, så de må tåle en trøkk. Prisklasse: 500-1000,- (helst i nedre del) Burde se litt OK ut også. Vekten og at de er sammenleggbare er ikke viktig. Endret 4. november 2008 av dePt Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Bumper denne Må være noen som har gode forslag? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sjekk ut AKG, Sennheiser og Beyerdynamic. Btw: Skullcandy suger og har ofte dårligere eller like dårlig lydkvalitet som medfølgende plugger/headset. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Tja, de var vel en overdrivelse, men perfekte er de ikke. Hadde noen AKG klokker før, de var ikke solide nok heller. Må ha noe som er robust og tåler et par turer i skibakken samt litt hardt vær. Beyerdynamic i min prisklasse skal vist ikke være av den mest solide sorten heller. Sennheiser finner jeg ikke noe jeg liker fra Viser seg å være veeldig vanskelig dette Minner også om at dette ikke er de hodetelefonene jeg bruker hjemme, men noen jeg tenker å bruke utendørs. Altså stilles det høyere krav til robusthet, og mindre krav til lydkvalitet (missforstå meg ikke, de må kunne spille OK lyd også) Endret 6. november 2008 av dePt Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvis du skal høre på musikk når du skjører på ski så må vel in-ear plugger eller noe lignende aakg k 518 dj være noe for deg. Det er mye enklere og tar ikke så mye plass på hodet Lenke til kommentar
dePt Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 In-ear plugger er ikke aktuelt. Slike "halvdekkende" sitter som regel ikke godt nok, og glir av. Lukkede er det jeg er på jakt etter, men takker for forslag Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 AKG 518DJene mine er vertfall mye mer solid en skullcandyene jeg hadde før (Ti) og lydkvaliteten er MANGE hakk bedre . Men hvor godt de tåler en tur i skibakken kommer vel ann på hvor flink du er å stå på ski Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Suger på ski, men klarer meg på snowboard Huff, frister lite med semiåpne klokker, men finner jo ingen lukkede som ser OK ut og spiller bra. Så var det dette med at de skal tåle litt også. Har jo i bunn og grunn vert forøyd med skullcandy GI'ene, men det sies jo at disse gir lite lyd for pengene. Hmm.. dette ble vanskelig. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Om det er K518DJene du sikter til så er jo de helt lukket og har go lyd og SkullCandyene gir VELDIG lite lyd for pengene. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Er det helt lukkede? Ser da forferdelig små ut på bilde? Noen som har et bilde av de på? Finner ingen på google Vurderer også sterkt AKG K 141 Studio. Problemet er bare å få tak i de, da de er ute av produksjon. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Er det helt lukkede? Ser da forferdelig små ut på bilde? Noen som har et bilde av de på? Finner ingen på google Vurderer også sterkt AKG K 141 Studio. Problemet er bare å få tak i de, da de er ute av produksjon. Åja slikt du mente helt lukkede , Nei AKGene går ikke rundt hele øret , men de sitter ganske stramt så de isolerer lyd utenfra ganske bra (bedre en mine Skullcandy Ti) og sitter bra på hodet Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=123340 Jeg kjøpte dette på TG08. Selv om enkelte tydeligvis har problemer med at det tåler lite, så har jeg motsatt erfaring. Det er god lyd, og mitt har vært gjennom ditten og datten, men ikke på tur i skibakken. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Er det helt lukkede? Ser da forferdelig små ut på bilde? Noen som har et bilde av de på? Finner ingen på google Vurderer også sterkt AKG K 141 Studio. Problemet er bare å få tak i de, da de er ute av produksjon. Åja slikt du mente helt lukkede , Nei AKGene går ikke rundt hele øret , men de sitter ganske stramt så de isolerer lyd utenfra ganske bra (bedre en mine Skullcandy Ti) og sitter bra på hodet Ser dårlig ut for heilt lukkede klokker, så det får vel bli AKG 518 DJ eller AKG K 141 om eg finn dei til en akseptabel pris. Takk til alle som har bidratt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå