ole_marius Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) ubuntu 8.10 mitt problem er litt rart, jeg endret system til engelsk og fikk spørsmål om jeg ville endre navnene på disse mappene og det gjorde jeg. endret så siden til norsk og fikk samme spørsmål om å andre navnene og jeg gjorde det. nå har Skrivebord endret til desktop, bilder til picture osv..osv... hvordan endret jeg det til bake til norske navn? Endret 4. november 2008 av Juliess Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva om du prøver å endre fram og tilbake en gang til? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 var så dum at jeg trykte av at det skulle gjøres automatisk, så vet ikke hvordan jeg gjør det nå. har jeg ikke klart å løse dette innen kl 4 reinstalerer jeg ubuntu Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 trenger ikke mere hjelp, jeg reinstallerte hele dritten så jeg ikke skule plages mere Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Uhm, det er helt vanlige mapper det er snakk om og du kan endre derfor navn på de fra filbehandleren. Hvilke mapper gnome programmene bruker som standard finner du sikkert i gconf Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 er som sagt ikke så flink med dette, men jeg prøvde å endre rettighetene til Desktop til Skrivebord slik at den vistes på skrivebordet. men som sagt tidligere så reinstallerte jeg Ubuntu så nå er alt 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå