Kontorstol Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei! Jeg skal ha et nytt spill til jul, og valget står mellom Fable 2 og Left 4 dead. Jeg liker RPG, jeg liker skyting, men mest av alt så liker jeg coop, både online og splitscreen. Noen som har argumenter for og mot de forskjellige spillene? Ja jeg vet det er en stund til Left 4 dead kommer ut, men det er sikkert noen som vet litt om spillet anyways! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Left4Dead! Min personlige mening om Fable2 var at det var ganske kjedelig i forhold til Fable1, har desverre ikke orket å spille meg gjennom det. Left4Dead derimot blir jo et spill fra Valve, som så langt bare har levert kvalitet, og vet å fikse det som ikke virker om det skulle være noe sånt. Zombie-COOP med 3 venner på julaften må jo være enhver gamer's våte drøm. Lenke til kommentar
Kasius De'Vias Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kjøp Fable nå og få L4D til jul. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 men mest av alt så liker jeg coop, både online og splitscreen. Uti fra det vil jeg si Left 4 Dead, uten tvil. Ikke bare ser det ut til å bli et vanvittig morsomt spill, men etter å ha sett multiplayer-trailers av spillet er iallefall ikke jeg i tvil om hva jeg kommer til å spille over Live etterhvert. Fable II Co-open skal også være ganske så laber etter det jeg har hørt, og foruten det så er det ikke så mye nytt fra eneren (egentlig er det vel det, men spillet er veldig "likt" hvis du skjønner hva jeg mener). Fable II kan du kose deg med i Jula eller på starten av nyåret. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Hadde egentlig veldig lyst på Fable 2, men nå haller jeg mest over på Left 4 dead. Blir for det meste coop sammen med en venn over splitscreen, mne også litt på Xbox live. Jeg vil også at det skal være gøy å spille alene Spilling på julaften blir det nok ikke Kasius: Skal bare ha 1 spill Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det kommer en demo av Left 4 Dead 6. november. Prøv det, og se om du liker det Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har hørt at den bare skal være tilgjengelig til spillet kommer ut, og jeg har ikke Xbox Live Hvordan blir demoen på PC? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Spilling på julaften blir det nok ikke Jula varer helt til påske vettu. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Gutt? Left4Dead Jente? Fable 2 Min samboer spiller mye Fable 2 og det er et godt spill, men det er for sterke Disney-vibber for meg. Left4Dead derimot skal jeg spille til jeg blør. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Disney-vibber? For meg er det mer Monthy Pyton møter Ringenes Herre. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Heh, jeg er faktisk enig med Disney vibbene, i hvertfall byen du starter i. Fikk litt Oliver Twist feeling i starten jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Kjøp begge. Verdt det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Kjøp begge. Verdt det. Som sagt tidligere, jeg skal bare ha et spill nå mens de koster 500 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå