Eikehaugen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Legger in noen bilder jeg tok på tur her for noen dager siden, har virkelig prøvd å lytte til tipsene deres, og ville vert kjempekjekt om dere kom med flere! Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har ikke mye tid, men jeg føler meg delvis ansvarlig for noe på disse bildene etter mine forrige kommentarer så jeg må nesten komme med noen stikkord. På bilde to og tre har du tatt med en person + hund og bare hunden, og jeg mener det er bra. Spesielt nr. tre tror jeg hadde blitt bare masse grønt gress uten vofsen. Det ble kanskje ikke fantastisk med hunden heller, men i hvertfall bedre. På bilde to har du en komp som står mer på egne ben, men jeg liker fremdeles at det er noe levende i bildet. Dessverre forsvinner de litt langt ut til siden i skyggen og bak busken. På bilde to og delvis én har du også klart å få et ganske godt, mykt lys. Tør jeg gjette på at de er tatt senere på turen enn bilde fire? Det kler bildene veldig godt og jeg tror ikke de hadde vært på langt nær like fine med hardt midt-på-dagen lys. La også merke til at din venninne (?) sitter på en sten hun neppe hadde sittet på om hun ikke hadde fått streng beskjed. Bra hvis du tar kontroll, for det gir ofte mye bedre bilder! Det var alt jeg rakk. Stå på! Lenke til kommentar
Eikehaugen Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Tusen takk! Ja, bilde nr. 4 tok jeg tidligere på dagen, så da ble det jo mye lysere. Jeg tok de andre bildene senere, helst mot kveldingen vil jeg si. Takk for tips! Det er kjempegøy å ta bilder og vil fortsette!! Skal ønske meg telegrafisk objektiv til Jul Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hei, synes du har tatt flotte bilder.. Hvor er det fra? Bilde nr. 1 synes jeg var meget flott Bilde nr. 2 synes jeg grenene i front ødelag nesten alt. Bilde nr. 3 har samme problem nede til venstre. Bilde nr. 4 kunne vært litt lysere ? Men for all del, meget - meget flotte bilder. Endret 6. november 2008 av hojohansen Lenke til kommentar
Eikehaugen Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Hei, takk for kritikk Disse bildene er helst tatt i Hundeskogen og ved figgjoelva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå