Gå til innhold

BK! naturens gang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke mye tid, men jeg føler meg delvis ansvarlig for noe på disse bildene etter mine forrige kommentarer så jeg må nesten komme med noen stikkord. :)

På bilde to og tre har du tatt med en person + hund og bare hunden, og jeg mener det er bra. Spesielt nr. tre tror jeg hadde blitt bare masse grønt gress uten vofsen. Det ble kanskje ikke fantastisk med hunden heller, men i hvertfall bedre. På bilde to har du en komp som står mer på egne ben, men jeg liker fremdeles at det er noe levende i bildet. Dessverre forsvinner de litt langt ut til siden i skyggen og bak busken.

På bilde to og delvis én har du også klart å få et ganske godt, mykt lys. Tør jeg gjette på at de er tatt senere på turen enn bilde fire? Det kler bildene veldig godt og jeg tror ikke de hadde vært på langt nær like fine med hardt midt-på-dagen lys.

La også merke til at din venninne (?) sitter på en sten hun neppe hadde sittet på om hun ikke hadde fått streng beskjed. Bra hvis du tar kontroll, for det gir ofte mye bedre bilder!

Det var alt jeg rakk. Stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar

Tusen takk! Ja, bilde nr. 4 tok jeg tidligere på dagen, så da ble det jo mye lysere. Jeg

tok de andre bildene senere, helst mot kveldingen vil jeg si. Takk for tips! Det er kjempegøy

å ta bilder og vil fortsette!! Skal ønske meg telegrafisk objektiv til Jul :D

Lenke til kommentar

Hei, synes du har tatt flotte bilder.. Hvor er det fra?

Bilde nr. 1 synes jeg var meget flott

Bilde nr. 2 synes jeg grenene i front ødelag nesten alt.

Bilde nr. 3 har samme problem nede til venstre.

Bilde nr. 4 kunne vært litt lysere ?

Men for all del, meget - meget flotte bilder.

Endret av hojohansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...