Argusblikk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei Jeg er på utkikk etter ny telefon (atter en gang..), og denne gangen har jeg (foreløpig) siktet meg inn mot Nokias nye N79. Så lurte jeg på om det er noen som har erfaringer med den? Forresten, det er mulig å installere et annet GPS-program, sant? Er bare 3 mnd med.. Takk for hjelp Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Er det virkelig INGEN som har denne telefonen, og som er villig til å dele erfaringer? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Så mange som titter innom, så få som skriver.. Er fortsatt interessert i denne telefonen Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Jeg har selv ingen erfaring med N79, men ville ventet på tester hvis jeg skulle vurdert den. Tviler litt på ergonomien / brukervennlighet til menytaster og spesielt C-tasten og menyknappen - to hyppig brukte taster. Endret 12. november 2008 av Shhhh Lenke til kommentar
chris2ffer91 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg kan skrive det samme her som jeg i en annen post om telefonen: Har hatt denne telefonen i drøyt en uke, og kunne ikke vært mer fornøyd. telefonen er rask, og selv om jeg ikke har oppdatert firmwaren, så har den enda ikke hengt seg opp. Det er lite forsinkelser i menyene og man må ikke vente lenge når man starter de mest ressurskrevende programmene. Skjermen er fin og skarp. Kameraet er godt nok for min bruk. Andre pluss for telefonen er størrelsen og vekta, den veldig tyn og derfor ganske "pocket friendly". Mp3 spillere fungerer helt fint, og høytalerne på telefonen er helt fantastiske! Den råeste lyden jeg har hørt fra en telefon. Fm senderen funker godt, selv om jeg ikke har fått til å bruke den i vår bil(enda) ( VW Sharan ), men har fått den til å funke i morfars toyota rav4. Tastene er greie, men kanskje litt myke, kunne tenkt meg at de var litt hardere. For øvrig så funker både c-tasten og menytasten helt fint,etter litt tilvenning så klart. Har tenkt å skrive en liten review av telefonen etterhvert. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Det hadde vært veldig flott om du kunne skrive en mer utfyllende review! Fint at du har gode erfaringer Lenke til kommentar
chris2ffer91 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det hadde vært veldig flott om du kunne skrive en mer utfyllende review! Fint at du har gode erfaringer Anmeldelsen havner på forumet i løpet av i morgen ettermiddag. Lenke til kommentar
presjes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Jeg valgte SE W902 over N79. Hos meg gikk avgjørelsen på hvor mye skryt W902 har fått for lyden (Walkman tlf) siden jeg satser på å bruke den mye framfor å kjøpe meg en mp3 spiller. FM-Sender til bilen hadde hvert kjekt, men har til gode å se en sånn som fungerer godt i praksis. GPS har jeg allerede i bilen og trenger ikke en middelsmådig en i telefonen. W902 følger med 8gb minnekort istedet for 4gb i N79. Headsettet som følger med W902 skrytes det mye av, så slipper jeg kanskje kjøpe et ekstra. Utover det stoler jeg litt mer på SE enn Nokia, bare en personlig feeling som var med på at jeg valgte SE over Nokia. Dama har SE og tenkte det morsomme vi kunne gjøre mot hverandre fungerer bedre SE mot SE, enn Nokia mot SE. Samtidig som ladere, ledninger, minnekort og diverse passer om hverandre. All round tror jeg N79 gir mer for pengene, men W902 er bedre som musikkspiller. Valget blir vanskeligere og vanskeligere for hver side man surfer på,hehe. Lenke til kommentar
chris2ffer91 Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1036830 Min lille test Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Jeg valgte SE W902 over N79. Hos meg gikk avgjørelsen på hvor mye skryt W902 har fått for lyden (Walkman tlf) siden jeg satser på å bruke den mye framfor å kjøpe meg en mp3 spiller. FM-Sender til bilen hadde hvert kjekt, men har til gode å se en sånn som fungerer godt i praksis. GPS har jeg allerede i bilen og trenger ikke en middelsmådig en i telefonen. W902 følger med 8gb minnekort istedet for 4gb i N79. Headsettet som følger med W902 skrytes det mye av, så slipper jeg kanskje kjøpe et ekstra. Utover det stoler jeg litt mer på SE enn Nokia, bare en personlig feeling som var med på at jeg valgte SE over Nokia. Dama har SE og tenkte det morsomme vi kunne gjøre mot hverandre fungerer bedre SE mot SE, enn Nokia mot SE. Samtidig som ladere, ledninger, minnekort og diverse passer om hverandre. All round tror jeg N79 gir mer for pengene, men W902 er bedre som musikkspiller. Valget blir vanskeligere og vanskeligere for hver side man surfer på,hehe. Takker for svar Dessverre er ikke W902 aktuell for meg, jeg ønsker en nokia (eller i det minste symbian). Uansett kommer jeg nok til å beholde iPoden som dedikert musikkavspiller. Flott test! Forresten går det an å installere programmer som gjør at man kan bruke LED-ene som lommelykt, det gikk i det minste på min mors N73. Legg den til som erfaring i Prisguide! Da får flere tilgang til den. Lenke til kommentar
moldespurven Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg skal kjøpe meg en Nokia n82 kriteriene mine var, grei musikkspilelr, greit kamera og at det var en symbian telefon( vil prøve det etter å bare hatt"vanelige" telefoner) dermed havna valget mitt på N82 som har bedre kamera, musikkspilleren vet jeg faktisk ikke hvem av de som er best på. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vet ikke hvordan musikkspilleren på n79 er, men kan ihvertfall si at musikkdelen på N82 er ytterst velfungerende. N82 gruser dessuten N79 på kamerabiten. N82 ble forresten kåret til årets mobil for andre år på rad nå Gjør meg som eier stolt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå