Cubicle Dude Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen andre som merker at fjernkontrollen slår inn på andre enheter i huset? Min Micro Stereo som var på økte bla volumet. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Noen andre som merker at fjernkontrollen slår inn på andre enheter i huset? Min Micro Stereo som var på økte bla volumet. har ikke merket det. skal komme med info om lyd utganger i morra. er på jobb no. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Mulighet for å få denne boksen på nettverket? Støtte for wlan via usb-dongle f.eks? Grei pris, vurderer ein sånn, men skulle gjerne hatt nettverk. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Så fint at du er fornøyd med den da.kan du svare meg på hva slags lyd utganger det er på den? Har tenkt å koble lyden til stereoen. Den har digital lyd (er vel 5.1 surround?) via HDMI, analog gjennom kompositt, og optisk utgang for lyd (sånn firkantet plugg med to avrundete hjørner, og med rødt lys inni, kommer ikke på navnet nå), så du kan nok koble den til anlegget ditt. Jeg kjøpte den tidligere i dag, og nå er den kommet i hus, og jeg har så vidt testet den. Førsteinntrykket er veldig bra! Den spiller av de aller fleste videoer, faktisk alle jeg har prøvd. Det var en enkelt video (.wmv, men vet ikke hvilken codec), som den ikke klarte, men etter FW-oppdatering, klarte den den og, dog uten støtte for lyden til den filen. Dette viser i hvertfall at de jobber med å utvide støtten hele tiden! Jeg vil derfor oppfordre til å jevnlig sjekke etter nye oppdateringer av programvaren på den, og oppdatere. Dette tar 2 minutter, og kan gjøres via en minnepinne, eller en vanlig ekstern harddisk. Ellers har jeg testet de fleste vanlige formater i forskjellige oppløsninger. Alt fra lavoppløst Simpsons-episoder på 85 MB, til fullHD-filmer i både .wmv og .mkv-format, på 8GB, og noen som er større, og alt fungerer. Det er imidlertid en nokså irriterende feil med den. Jeg fant ut at på mange av mine HD-filmer (PS: denne boksen oppfordrer så til de grader piratkopiering, slik er det bare ) i .mkv-format, ikke har lyd. Jeg søkte litt på nettet, og kom fram til denne siden. (Svaret på mitt problem ligger i kommentarene), og den forteller at den klarer å finne lyden, men siden den oppfatter at lyden er digital, sender den den automatisk til den optiske utgangen, så hvis man bruker bare HDMI eller kompositt (jeg har ikke testet kompositt, men regner med problemet også eksisterer der), så får man ikke lyd på mange av HD-filmene sine. Men siden dette bare er en programvarefeil, og WD er klar over den, regner jeg med at den blir fikset nokså kjapt i en av de neste FW-oppdateringene. Når det kommer til bildekvalitet, så ble jeg også positivt overrasket. Bildet, over HDMI, hvis du har gode filmer, er upåklagelig. Nå har jeg som sagt bare testet en kort stund, men jeg klarer ikke å se forskjell på det min WD TV HD klarer å produsere, og det min laptop klarer å produsere (når de er koblet til samme TV, selvfølgelig). Alt i alt, så anbefaler jeg den sterkt! Mulighet for å få denne boksen på nettverket? Støtte for wlan via usb-dongle f.eks? Grei pris, vurderer ein sånn, men skulle gjerne hatt nettverk. Ikke per i dag, nei, men det jobbes visstnok med det. Dette er dog uoffisielt, av kyndige personer utenfor WD, som også har savnet denne funksjonen. Hvis de får det til, regner jeg med at det vil bli slik at man kobler til en USB-dongle i ene USB-porten, og en HDD i den andre, så den kan mellomlagre på. Det er vel bare å vente og se! Kilde: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1100062 Endret 3. februar 2009 av Zeke Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kan nå nevne at det har kommet en uoffesiell fw til WDTV slik at det nå er mulighet for nettverk. Snakket akkurat med en kompis på telefon som har flashet sin WDTV boks og han har nå nettverksmuligheter etter å ha bestilt denne fra Dealextreme Det er vissnok bare enkelte chipset som er støttet, men den fra DX har dette så det skulle ikke være noe problem. Skal prøve å få kameraten min til å skrive et innlegg her om hva og hvordan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå