raid2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Spesiell grunn til at du vurderer A-110 over A-100?. Minimal forskjell, samme firmware, og ca 800kr dyrere.Bare lurer.. Ash Grunnen til at jeg skrev "A-110" er at jeg ikke husket produktnavnet/nummeret, og dermed skrev det første jeg fikk opp når jeg søkte på "Popcorn Hour". Om HDMI 1.3a, Dolby True HD og optisk ut er verdt 800kr..? Tja, det får være opp til hver enkelt å vurdere Prisene jeg gikk ut i fra var basert på $215 (~1500kr) som avertert på Popcornhour.com, og WD TV HD til 800kr pluss en 750GB ekstern disk til rundt 800kr.. Lenke til kommentar
Ashley_J_Williams Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Spesiell grunn til at du vurderer A-110 over A-100?. Minimal forskjell, samme firmware, og ca 800kr dyrere.Bare lurer.. Ash Grunnen til at jeg skrev "A-110" er at jeg ikke husket produktnavnet/nummeret, og dermed skrev det første jeg fikk opp når jeg søkte på "Popcorn Hour". Om HDMI 1.3a, Dolby True HD og optisk ut er verdt 800kr..? Tja, det får være opp til hver enkelt å vurdere Prisene jeg gikk ut i fra var basert på $215 (~1500kr) som avertert på Popcornhour.com, og WD TV HD til 800kr pluss en 750GB ekstern disk til rundt 800kr.. Utgangene kan vel være verdt det for noen..Kjernen er uansett den samme. Finner du den til den prisen inlands? Sånn sett får du A-100 + WD TV HD for en A-110. Ash Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Tja for egen del må jeg vel si at det et hverken heller produkt dette her. Hadde det også vært nettverkskontakter for overføring fra medieservern ville dette kunne vært en grei boks for TV nr 2. Men bevares det er sikkert noen som synes dette er knall. Prisen er jo god og spec er greit bortsett fra manglende streaming over nettverk. Ville nok valgt popcorn over WD'n ja mtp nettverk. Endret 4. november 2008 av mrs.robinson Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Utgangene kan vel være verdt det for noen..Kjernen er uansett den samme.Finner du den til den prisen inlands? Sånn sett får du A-100 + WD TV HD for en A-110. Ash Laveste prisen jeg har funnet her til lands er 2399 I og med at jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe en slik "medieboks" i Norge, så frister det mer med en WD TV HD. Eneste er at den fjernkontrollen ser litt grell ut, men det er vel mulig å kontrollere boksen med en Harmony One e.l Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Dere som anbefaler popcorn hour, har dere i det hele tatt prøvd dette elendige ubrukelige produktet? Hadde det hjemme på test her, og skuffelsen var enorm. Tregt, ustabilt, forferdelig brukergrensesnitt, dårlig formatstøtte og totalt ubrukelig som musikkavspiller. Så WD har ikke mye konkurrere med her. Ville ikke betalt ei krone for popcorn hour. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ser kult ut, men jeg har allerede en slik en: https://prisguiden.no/product.php?productId=83584 Har de samme fungsjonene, bare at du kan spille av alt som ligger i spillelisten til Windows Media Player på de datamaksinen som er tilkoblet det trådløse nettverket i tillegg Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har Popcornhour, og er meget fornøyd. Streamer fra nettverk, har innebyggd disk + spiller fra eksterne disker. Super sak. Det har vært litt kluss, men pga den er i meget stor grad community driven, er det ofte oppdateringer og muligheter med denne. Det er så godt som ingenting som ikke blir spilt på den, og jeg mener det er et supert produkt. 1080p ser glimrende ut. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så det store spørsmålet: Takler den NTFS? Hvis ikke klarer jeg meg utmerket med DVDspilleren min som også støtter USB-avspilling av det meste (unntatt .mpeg-filer og video med HD-oppløsning). Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så det store spørsmålet: Takler den NTFS? Hvis ikke klarer jeg meg utmerket med DVDspilleren min som også støtter USB-avspilling av det meste (unntatt .mpeg-filer og video med HD-oppløsning). Fra brukermanualen: Supported USB device file systems: FAT32, NTFS, HFS+ (no journaling) Ganske meningsløst hvis den ikke hadde støttet noe annet enn FAT32 med tanke på 4GB begrensningen per enkeltfil Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Yep, er ikke rare HD-støtten uten filer over 4 gig Hev meg på ballongen og gjorde et impulskjøp jeg Endte på 1k fra Amentio, inkl. HDMI-kabel og frakt. På lager om 4-7 dager, så jeg har enda litt tid på meg til å laste ned alt HD-materiale jeg kommer over Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Yep, er ikke rare HD-støtten uten filer over 4 gig Hev meg på ballongen og gjorde et impulskjøp jeg Endte på 1k fra Amentio, inkl. HDMI-kabel og frakt. På lager om 4-7 dager, så jeg har enda litt tid på meg til å laste ned alt HD-materiale jeg kommer over Ser på diverse utenlandske forum rundt omkring at den har fått knall omtale fra brukere og er herved bestillt som førjulspresang til meg selv fra Amentio :-) knaws Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Hadde den bare hatt nettverk! Det er jo idioti å måtte koble til en eksterndisk på PCen som man bruker til nedlasting, og så flytte denne med seg inn på stua for å se på. Nettverk takk! Her er forøvrig svar fra WD på akkurat det - ikke mye konkret, men de er i alle fall klar over det: Thank you for contacting Western Digital Customer Service and Support. At this time we have no news of an upgraded WD TV. We are constantly working to better our products and UPNP and network support would be an obvious selling point that I'm sure will be looked at in time. Sincerely, Anthony M. Western Digital Service and Support http://support.wdc.com Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Spille av filer i .rar containere og netverksupport så kunne jeg endelig ha pansjonert den gamle xboxen. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Å spille av direkte fra RAR-arkiv er ikke viktig for meg i det hele tatt, men som deg vil jeg også ha nettverk for å kunne koble ned og vekk den gamle, støvete Xbox'en med XBMC på. Lenke til kommentar
mylife Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, da er den i hus! Førsteintrykket ble dessverre "bob bob". Jeg kjøpte idag WD HD TV og en WD Mybook 1TB til den. Nå sitter jeg å ser 1080p mkv uten problemer. Full DTS og det er ingenting å klage på i bildekvalitet. Men, og dette er et stort MEN. Etter at WD HD TV har vært påskrudd i ca 2-3minutter "henger" den seg. Nå som vi ser film får jeg ikke pauset eller gått tilbake til menyvalg osv, men filmen fortsetter å spille uten feil. Eneste løsning jeg ser på dette akkurat nå er å ta strømmen hver gang det skjer, men det er jo rimelig teit. Håper det vil komme firmvare update på dette asap. Er det noen andre som har skaffet seg denne enda og har noen erfaringer? Jeg ble overrasket over hvor liten den var. Helt genial størrelse på den rett og slett. Brukergrensesnittet er helt greit og lett å finne frem i. Hadde det ikke vært for det ene problemet jeg har med min nå ville jeg glatt gitt den MYE kred. Til denne prisen er den rett og slett dritbra! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 har bestilt en av denne. er nøyaktig hva jeg har vært på jakt etter i en lengre preide. gleder meg til å prøve den:) Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Den så flott ut men jeg er skeptisk, den ser for god ut til å være sann, hehe Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da er den i hus hos meg også. Genial liten sak dette! Av alle steder å handle så fant jeg den på Teknik Magasinet Hamar Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da har jeg fått min, og den er rett og slett genial! Sett et par filmer og episoder på den, og har ikke hatt noe problem enda. 10/10 (eneste negative er at den er en støv magnet) Lenke til kommentar
jollis Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Da har jeg fått min, og den er rett og slett genial! Sett et par filmer og episoder på den, og har ikke hatt noe problem enda. 10/10 (eneste negative er at den er en støv magnet) Så fint at du er fornøyd med den da. kan du svare meg på hva slags lyd utganger det er på den? Har tenkt å koble lyden til stereoen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå