Pysj Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 ...men bare til Russland. Her på berget må du vente lenger. Les mer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Den frister egentlig. Prisen er jo også veldig grei. Lenke til kommentar
ubbsond Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Den frister egentlig. Prisen er jo også veldig grei. Kansje. Fraktprisen fra Russland kan jo bli ganske høy Lenke til kommentar
BTB Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva er tanken bak å ha en tidligere lansering i Russland, enn ellers av verden? Tviler på at det var den russiske versjonen som ble først ferdig.... Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Leste noe om at de hadde modeller i skandinavia som de mente de fortsatt kunne melke litt, og hvis de slipper 5800 her nå så vil folk heller kjøpe den enn de gamle modellen som de prøver å melke Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva trist Jeg som ønsket den før jul! Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva trist Jeg som ønsket den før jul! ARG, håpet på at den kom her før jul, Ja ja da må jeg gå rundt med damas gamle, rosa mobil i mange mnd til... CRAP- ps, jeg er redd for HUFSA! Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Den frister egentlig. Prisen er jo også veldig grei. Kansje. Fraktprisen fra Russland kan jo bli ganske høy Jeg skal ihvertfall prøve å få importert en hvis det er mulig. Endret 4. november 2008 av geirbergmann Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva pokker skal den i Russland? Jeg har vurdert denne til jul så jeg håper den kommer! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Den frister egentlig. Prisen er jo også veldig grei. Kansje. Fraktprisen fra Russland kan jo bli ganske høy Jeg skal ihvertfall prøve å få importert en hvis det er mulig. Åssen vil det bli med språket i menyene osv? mulighet for og få dette til og bli norsk? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Sikkert mulig og få norsk spårk på den, enten endre på telefonen eller laste ned norsk språk pakke. Mener det er mulig og endre til russisk på telefoner kjøpt i Norge. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Åssen vil det bli med språket i menyene osv? mulighet for og få dette til og bli norsk? Dette lurer jeg også på. Har ventet på denne mobilen i over 1år, og gledet meg som en unge til julaften når Nokia sa at de skulle komme med denne i god tid før jul. Blir nesten irritert på Nokia nå. De har telefonen klar, har tidligere sagt at den skal komme, men velger å juge, for så å la oss vente og vente bare for å tjene litt mer penger på andre modeller før jul. Dette er for dårlig Nokia. Endret 4. november 2008 av TommyFM Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Sikker på at Russland får den før resten av verden fordi salget av øvrige modeller går tregt, så håper nokia på en boost i salget med denne modellen til jul, mens her i Norge osv kjøper vi mobiler som bare det og da er det bare å tull å gi ut en mobil som "danker" ut de eldre modellene og skaper mindre fortjeneste til Nokia. Straffer seg alltid å være gode kunder Edit: Tror nok at jeg skal importere denne, verkstedet vi har her i ålesund skifter iallefall språk på Nokia telefoner for 300,- tror jeg det var. Ikke så gale det, blir vel litt dyrere om du skal ha det gjort mens du venter, men fortsatt helt overkommelig mot å vente i mange måneder ekstra. Og fordelen med akkurat denne er jo at "tastaturet" er jo i softwaren, så alt blir jo norsk når softwaren blir oppgradert til norsk. Endret 4. november 2008 av SkyFish Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet om noen nettsider i Russland som kommer til å selge denne tlf? Hvor er det mulig å få tak i denne? Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fett! Skal til Russland i april... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Fett! Skal til Russland i april... hehe, sikkert fett det.. men tube har nok vært på det norske markedet en stund da =) Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Litt over 3800 kroner i Russland. Så kommer frakten utenom. Eventuelt mva på 25%. Blir ikke billig da. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Synd at den ikke kommer til Norge, for denne hadde vært interessant å teste. Kan nok bli litt dyrt å få den hit også.. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har Nokia sagt at 5800 skal på det norske markedet før jul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg