bustemerete Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei:) Har tenkt på å gi kjæresten min en fotballtur til Liverpool og billett til en kamp der, i julegave! MEN, aner ikke helt hva som er best, å bestille en nesten ferdig tur fra for eks. fotballtur.no, eller heller prøve å få tak i billetter selv? Noen som har benytta seg av selskaper som fikser sånne turer? Han skal forresten dra sammen med kompisen, som er chelsea-fan, men han er villig til å sitte med nøytrale klær sånn at de får sittet sammen:) Setter stor pris på alle tips:) Lenke til kommentar
segamega Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hei Vanligvis ville jeg anbefalt Indre Østold Reisebyrå (www.ior.no) de har bla faste turopplegg til Manchester jeg har vært med på 2 ganger. Men ser de er tomme for Liverpool billetter resten av sesongen. Du blir nesten nødt til å søke litt rundt etter priser, men anbefaler å ta en komplett pakketur. Du sparer deg for mye tull, bla ombooking hvis noe skulle skje osv. Man sparer kanskje 2-300 kr her og der hvis man velger fly, hotell osv selv men det blir mye mas i forhold. Lykke til Lenke til kommentar
AnSiv Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hei. Sjekk ut Steve Perryman Sport Travel på steveperryman.no. De har mange pakketurer med bra opplegg. Endret 4. november 2008 av AnSiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå