Harald_P Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har en Hp laptop med windows vista som ikke starter på grunn av denne feilmeldingen \windows\system32\config\SYSTEM. Noen som kan hjelpe? Jeg har heller ikke noe recovery cd. Glemte å lage dette da jeg fikk dataen og cd'en jeg fikk med har jeg mistet. Er det noen command jeg kan skrive i command prompt som kan løse dette? Takker for svar:) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har en Hp laptop med windows vista som ikke starter på grunn av denne feilmeldingen \windows\system32\config\SYSTEM. Noen som kan hjelpe? Jeg har heller ikke noe recovery cd. Glemte å lage dette da jeg fikk dataen og cd'en jeg fikk med har jeg mistet. Er det noen command jeg kan skrive i command prompt som kan løse dette? Takker for svar:) Har hatt lignende problem. Har ikke peiling hvordan man fikser det men alt jeg gjorde var å installere OS'et på nytt. Kommer du deg ikke inn i sikkerhetsmodus engang? hvis du har det så kan du finne ut hvilken fil som er ødelagt/korrupt, og laste ned en ny en og erstatte. Vet ikke helt om det går men xD har klart det i noen tillfeller =) Lenke til kommentar
Harald_P Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Har en Hp laptop med windows vista som ikke starter på grunn av denne feilmeldingen \windows\system32\config\SYSTEM. Noen som kan hjelpe? Jeg har heller ikke noe recovery cd. Glemte å lage dette da jeg fikk dataen og cd'en jeg fikk med har jeg mistet. Er det noen command jeg kan skrive i command prompt som kan løse dette? Takker for svar:) Har hatt lignende problem. Har ikke peiling hvordan man fikser det men alt jeg gjorde var å installere OS'et på nytt. Kommer du deg ikke inn i sikkerhetsmodus engang? hvis du har det så kan du finne ut hvilken fil som er ødelagt/korrupt, og laste ned en ny en og erstatte. Vet ikke helt om det går men xD har klart det i noen tillfeller =) Jeg har mistet recovery cd'ene. Laptopen er en hp pavilion tx 2000. Jeg kommer ikke inn på sikkerhetsmodus en gang pågrunn av den feilen som hindrer windows vista i å starte. Trykker jeg for eksempel f11, så kommer den ikke inn på recovery en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå