Like clockwork Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hei. For et par uker siden ble skriften på vg.no veldig liten, så liten at jeg har problemer med å lese enkelte ting. Det er bare når jeg bruker firefox skriften er så liten, skriften er normal når jeg bruker opera eller IE. Det er bare på VG.no jeg har dette problemet. Noen som vet hva grunnen til dette kan være? Takker så mye for svar:) Mvh Blueone Endret 4. november 2008 av Blueone Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Prøv å trykk CTRL+0, eventuelt gå i Vis - Skalering - Tilbakestill. PS. Flytter tråden din til riktig kategori. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Prøv å trykk CTRL+0, eventuelt gå i Vis - Skalering - Tilbakestill. PS. Flytter tråden din til riktig kategori. ' Tusen takk! Fungerte utmerket:) Endret 4. november 2008 av Blueone Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det går også an og holde inn CTRL også scrolle med hjulet på musen Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Det går også an og holde inn CTRL også scrolle med hjulet på musen Takker så mye for svar:) Du vet hvorfor jeg nå ikke klarer å få lyd i firefox? Uansett hvor jeg prøver(youtube,vg.no og db.no) klarer jeg bare å spille av to tre sekunder av videoen og uten lyd. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er et ganske kjent problem, prøv å oppdatere flash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå