Stigi22 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 For noen dager siden, røyk strømforsyninga i PCen.. Jeg satte idag i en ny en. Etter alt var koblet i, å jeg startet pc'en. Da smalt det i skjermkortet mitt og noen gnist fløy! Etter noen minutter, prøvde jeg å starte pc'en igjen. Når jeg startet PCen regnet jeg med at skjermkortet hadde gått ad dundas. Men når jeg startet PCen med skjermkortet i etter smellen, skjedde ingenting. Ingen biipe lyd eller noe. Alle vifter på CPU,GPU også PSU kjørte. Prøvde så det samme etter å ha tatt ut skjermkortet, fortsatt ingen biipe lyder.. Hva er grunn til ingen biipe lyder? hovedkortet har tatt kvelden? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Lyser hk? Blinker lyset? Lenke til kommentar
Stigi22 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 nei HK lyser ikke. Men er usikker på om det har lys i hele tatt. HK jeg har er: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=320228 Kjøpte en ferdig spill-pc hos komplett for 2år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå