Gjest Guest_Meg_* Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har i en lengre periode sendt mange meldinger med en jente + lange samtaler over telefonen og msn. Vi møtter for ett par månder siden og for ikke mange dagene siden tilbringte vi en hel dag alene sammen, møtes stadig vekk og avtaler hele tiden å finne på noe sammen er også flørtinng her og der. Er det bare å kjøre på? Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Jeg har i en lengre periode sendt mange meldinger med en jente + lange samtaler over telefonen og msn. Vi møtter for ett par månder siden og for ikke mange dagene siden tilbringte vi en hel dag alene sammen, møtes stadig vekk og avtaler hele tiden å finne på noe sammen er også flørtinng her og der. Er det bare å kjøre på? Du må nok si litt mer enn det , for at vi skal kunne gi et ordentli svar på at det kan bli noe . -Va slags meldinger sender dere til hverandre? -Når dere prater over msn , er det bare venne prat? -Er det noe kropps berøringer mellom dere to? evt va? -Va slags type er du og va slags type er hun? -Va gjorde dere denne hele dagen sammen? -Va består denne flørtinga av? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Svaret er innlysende når man leser innlegget ditt, her er det vel egentlig bare og kjøre på, muligens ta det litt forsiktig i starten.. Men ser jo positivt ut Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Faren er jo at du har ventet for lenge og falt inn i vennensonen. Men vist du skriver noe mer , er det lettere å se Lenke til kommentar
Gjest Guest_Meg_* Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 -Va slags meldinger sender dere til hverandre? Egentlig alt mellom himmel og jord, og det er egentlig det aller aller meste! -Når dere prater over msn , er det bare venne prat? Er egentlig sms-ene som blir flyttet over til msn... -Er det noe kropps berøringer mellom dere to? evt va? Alt fra prikkedøden til holde i hånde, ligge å kose -Va slags type er du og va slags type er hun? Vi er vel helt normale, begge over gjennomsnittlige pene og med en relativt høy sosial status i vennegjengene -Va gjorde dere denne hele dagen sammen? Alt fra å se på bilder til å gå på tur, til å lage mat. -Va består denne flørtinga av? Hva flørtinga bestod av? Nei, si det, alt fra smil til blikk til klemm osv... Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Da er det bare å kjøre på ! kysse henne neste gang , får ikke vite noe før da uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå