Gjest Tommygentleman66 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hadde sex med ei dame noen ganger. Etter sist gang vi hadde sex, så blokkerte jeg henne på msn, pga at jeg ikke følte noe for henne mer. Damen ble frustrert av dette. Og mente jeg var uhøflig. Og at jeg sårte henne. Er det ikke ærlig og riktig å blokke ei dame på denne måten? Tommygentleman Endret 3. november 2008 av Skagen Lite beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hun tror vel at du brukte henne, noe jeg også tror du gjorde utifra hva du skriver. Endret 3. november 2008 av khaffner Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 æ... nei... one night stand høres dette ut som. du har hatt følelser for denne kvinnen en gang i tiden som jeg forstår det hadde hun en samme følelse som deg. forestil deg drømme dama di bare sluttet å snakke med deg fordi hun ikke likte deg lengre. brått og konstant nektet hun å snakke med deg, ville ikke du heller ha likt at hun har sagt; beklager men gnisten mellom oss forsvant. da hadde vell hun du blokka fått et oppriktig svar isteden for å være å frekk, nei etter en par ganger i senga orker jeg ikke å være her. jeg bare går. sorry dude, men du faller ikke inn i kategorien gentleman Lenke til kommentar
Gjest tommygentleman66 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Skjønner ikke hvordan hun kan si at hun er såra for en blokkering på msn? Vi hadde sex,og hun var med på det. Så enkelt er det. Den som er med på leken, må våge å smake steken æ... nei... one night stand høres dette ut som. du har hatt følelser for denne kvinnen en gang i tiden som jeg forstår det hadde hun en samme følelse som deg. forestil deg drømme dama di bare sluttet å snakke med deg fordi hun ikke likte deg lengre. brått og konstant nektet hun å snakke med deg, ville ikke du heller ha likt at hun har sagt; beklager men gnisten mellom oss forsvant. da hadde vell hun du blokka fått et oppriktig svar isteden for å være å frekk, nei etter en par ganger i senga orker jeg ikke å være her. jeg bare går. sorry dude, men du faller ikke inn i kategorien gentleman Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Det er en annen tråd her inne som på en måte handler om det samme, men i det tilfellet var det jenten som skrev etter å bli blokket av en gutt på msn etter at de hadde sex. Det som da går gjennom hodet til jenten er egentlig ikke helt godt å si, men vi har det vel med å alltid se for oss det værste, og ville nok ønsket oss gjeldende mann enda mer, nettopp fordi vi ikke kan få den. Eller noen lignende. Jeg er sikkert dårligste jenten i verden når det gjelder å lese jenter Edit: Fant link til andre tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=blokket Endret 3. november 2008 av mortania Lenke til kommentar
Capria Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Som jente må jeg bare si jeg hadde blitt dritfornærma. Du får jo henne til å fremstå som en emosjonell bitch med stalker tendenser. Det er ikke sikkert hun var drithypp på noe mer, kanskje hun brukte deg på samme måte, så det der virker bare unødvendig. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det eneste jeg leser ut av innlegget ditt er : "jeg hadde sex med ei dame og blokka a, hvor kul er jeg" Lenke til kommentar
mortania Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det eneste jeg leser ut av innlegget ditt er : "jeg hadde sex med ei dame og blokka a, hvor kul er jeg" Sign på den Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 playah. respekt. Selv om du mister følelser for ei trenger du ikke blokke henne, men kul er du 8] Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Tommygentleman? Pff. Var ikke mye kult eller gentleman over det der altså. Ærlig er å kanskje ikke bare tenke med tissen. Ærlig hadde vært å kunne manne seg opp, satt seg ned og sagt at du ikke var interessert i noe mer face to face. Nei, du var ikke i nærheten av ærlig eller riktig. Virker litt barnslig spør du meg. Endret 4. november 2008 av Keylar Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du kunne ikke bare pratet med henne istedet for å blokke? Du trenger jo ikke nødvendigvis plutselig pakke sammen klær, raske med noen kontanter og flytte til Mexico kun for å unngå henne. En ærlig samtale løser det meste! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Feig løsning Hadde vært bedre om du hadde snakket med hun om det i stedet for å bare overse hun. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du er ikke mye gentleman når du stikker fra jenta etter at du har hatt sex med henne, og du i tillegg blokker henne. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det eneste jeg leser ut av innlegget ditt er : "jeg hadde sex med ei dame og blokka a, hvor kul er jeg" Kanskje han oppriktig lurer på om det er høflig eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg