Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blokkerte dame på MSN etter sex - uhøflig?

Gjest Tommygentleman66

Anbefalte innlegg

Gjest Tommygentleman66

Hadde sex med ei dame noen ganger. Etter sist gang vi hadde sex, så blokkerte jeg henne på msn, pga at jeg ikke følte noe for henne mer. Damen ble frustrert av dette. Og mente jeg var uhøflig. Og at jeg sårte henne. Er det ikke ærlig og riktig å blokke ei dame på denne måten?

Tommygentleman

Endret av Skagen
Lite beskrivende emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

æ... nei... one night stand høres dette ut som. du har hatt følelser for denne kvinnen en gang i tiden som jeg forstår det hadde hun en samme følelse som deg. forestil deg drømme dama di bare sluttet å snakke med deg fordi hun ikke likte deg lengre. brått og konstant nektet hun å snakke med deg, ville ikke du heller ha likt at hun har sagt; beklager men gnisten mellom oss forsvant. da hadde vell hun du blokka fått et oppriktig svar isteden for å være å frekk, nei etter en par ganger i senga orker jeg ikke å være her. jeg bare går.

sorry dude, men du faller ikke inn i kategorien gentleman :nei:

Lenke til kommentar
Gjest tommygentleman66

Skjønner ikke hvordan hun kan si at hun er såra for en blokkering på msn? Vi hadde sex,og hun var med på det.

Så enkelt er det. Den som er med på leken, må våge å smake steken :)

:)

æ... nei... one night stand høres dette ut som. du har hatt følelser for denne kvinnen en gang i tiden som jeg forstår det hadde hun en samme følelse som deg. forestil deg drømme dama di bare sluttet å snakke med deg fordi hun ikke likte deg lengre. brått og konstant nektet hun å snakke med deg, ville ikke du heller ha likt at hun har sagt; beklager men gnisten mellom oss forsvant. da hadde vell hun du blokka fått et oppriktig svar isteden for å være å frekk, nei etter en par ganger i senga orker jeg ikke å være her. jeg bare går.

sorry dude, men du faller ikke inn i kategorien gentleman :nei:

Lenke til kommentar

Det er en annen tråd her inne som på en måte handler om det samme, men i det tilfellet var det jenten som skrev etter å bli blokket av en gutt på msn etter at de hadde sex. Det som da går gjennom hodet til jenten er egentlig ikke helt godt å si, men vi har det vel med å alltid se for oss det værste, og ville nok ønsket oss gjeldende mann enda mer, nettopp fordi vi ikke kan få den.

Eller noen lignende. Jeg er sikkert dårligste jenten i verden når det gjelder å lese jenter :p

Edit:

Fant link til andre tråden

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=blokket

Endret av mortania
Lenke til kommentar

Som jente må jeg bare si jeg hadde blitt dritfornærma. Du får jo henne til å fremstå som en emosjonell bitch med stalker tendenser. Det er ikke sikkert hun var drithypp på noe mer, kanskje hun brukte deg på samme måte, så det der virker bare unødvendig.

Lenke til kommentar

Tommygentleman? Pff. Var ikke mye kult eller gentleman over det der altså. :nei:

Ærlig er å kanskje ikke bare tenke med tissen. Ærlig hadde vært å kunne manne seg opp, satt seg ned og sagt at du ikke var interessert i noe mer face to face. Nei, du var ikke i nærheten av ærlig eller riktig. Virker litt barnslig spør du meg.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...