Nitrax92 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Hei ! Jeg fikk min Wii Lens Cleaner i posten i dag Men fant fort ut at bruksanvisningen og det der er kun på Kinesisk eller noe sånt Jeg vil helst ikke "gamble" med og prøve meg frem og muligens ødelegge hele wii'en min. Er et par bilder på boksen og bruksanvisninga, men de gir meg ikke helt veiledning etter hva jeg burde gjøre. (Mulig jeg er veldig dum i det der, men vil jo ikke ødelegge min dyrebare wii :!: ) Så er det noen her som har erfaring eller vet hvordan jeg skal bruke den? Eller om det er noen som helst risk med og ødelegge linsen vist jeg skulle gjøre noe feil? EDIT: Skrivefeil Endret 3. november 2008 av Nitrax92 Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Maskina blir ikke ødelagt av å bare putte inn DVD en og trykke start? (er vel som med alle andre spill, du leser ikke på bruksanvisninga hvordan du putter den inn) det er ikke noe gambling i det. Wiien er ikke materielt sett så dyrbar da? Lenke til kommentar
Nitrax92 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Prøvde tidligere i dag, var vist noen bilder som jeg ikke så Men jeg får fortsatt ikke til SSBB gitt men spillet er fra USA eller noe sånt, og freeloaderen fungerer ikke, så kan godt ha noe med det og gjøre. Har One Piece spill fra USA også, og det fungerer heller ikke.. Får "Unable to read the disc" på begge to (er ikke riper eller noe sånt i spillene) Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Prøvde tidligere i dag, var vist noen bilder som jeg ikke så Men jeg får fortsatt ikke til SSBB gitt men spillet er fra USA eller noe sånt, og freeloaderen fungerer ikke, så kan godt ha noe med det og gjøre. Har One Piece spill fra USA også, og det fungerer heller ikke.. Får "Unable to read the disc" på begge to (er ikke riper eller noe sånt i spillene) Spill er delt inn i soner,de fra usa har annen sone enn oss og kan ikke spille europeiske spill ... Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Har slike ting noe å si egentlig? Har alltid hatt inntrykk av at slike laster cleaners bare er for å tjene litt ekstra $$$, og er egentlig ikke til nytte for noe... Lenke til kommentar
Nitrax92 Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Prøvde tidligere i dag, var vist noen bilder som jeg ikke så Men jeg får fortsatt ikke til SSBB gitt men spillet er fra USA eller noe sånt, og freeloaderen fungerer ikke, så kan godt ha noe med det og gjøre. Har One Piece spill fra USA også, og det fungerer heller ikke.. Får "Unable to read the disc" på begge to (er ikke riper eller noe sånt i spillene) Spill er delt inn i soner,de fra usa har annen sone enn oss og kan ikke spille europeiske spill ... Ja, jeg vet det men jeg lurte på om det er leseren på wii'en eller er det at det er bare en annen sone som er årsaken til at jeg får "Unable to read the disc" ? Ville vel fått en annen error vist det er spill fra feil sone? Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 du har oppdatert til ny maskinvare som blokker freeloader. Lenke til kommentar
Nitrax92 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) du har oppdatert til ny maskinvare som blokker freeloader. Ja det har jeg funnet ut på egenhånd Men jeg lurte på om "Unable to read the disc" erroren jeg får er på grunn av at det er USA spill, eller om at linsa fortsatt er fucked? Får jo den på begge spillene jeg har fra USA. (Brawl og One Piece) Edit: skrivefeil Endret 6. november 2008 av Nitrax92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå