andrebakke Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 hei.. jeg har en BMW 318i E46 1999 noen som vet noen priser på felger,annlegg og styling? felger: 18" Annlegg: 2x12" sub, + forsterker ca 2000 W Styling: Skjørter forran, bak og sidene. takk for de som finner priser eller tips til dette.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Her er en fin side for styling og annet utstyr til BMW i hvert fall: http://www.motortechnik.no/ Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hei.. jeg har en BMW 318i E46 1999 noen som vet noen priser på felger,annlegg og styling? felger: 18" Annlegg: 2x12" sub, + forsterker ca 2000 W Styling: Skjørter forran, bak og sidene. takk for de som finner priser eller tips til dette.. Dette blir som å spørre om prisen på "en bil". Alt er avhengig av hva slags produkter du kjøper og hvem du kjøper dem av. Du får 18" felger til en tusenlapp per stk eller 20.000 per stk. Hvis du på død og liv skal style en E46 vil jeg si at originale M-fangere er det peneste, eventuelt replica-modeller av disse. Lenke til kommentar
andrebakke Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Her er en fin side for styling og annet utstyr til BMW i hvert fall: http://www.motortechnik.no/ takk skal du ha:D Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Legg ca 30.000 på bordet, så burde du få ok styling, felger og anlegg Lenke til kommentar
andrebakke Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Legg ca 30.000 på bordet, så burde du få ok styling, felger og anlegg ja.. har tenkt å legge omtrent det på bordet ja Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du kan sjekke ut: www.Koed.dk www.bsbilder.no www.gsbildeler.no Autotrio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå