sentello Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Var i svinesund idag og gikk til innkjøp av 2 spill, The Darkness og Call of Juarez. Når jeg leser bak på spillene vel inne i norge igjen ser jeg at TD er kompitabel med pal mens på CoJ er det ntsc!? Etter det jeg har forstått så er pal spillbar på europeiske konsoller mens ntsc ikke er det, men jeg mener å ha lest et sted en gang at enkelte ntsc spill kan funke.. Og hvorfor selge spill i sverige som ikke kan spilles for folk flest? Setter pris på om noen har en avklaring på dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 har du prøvd dem? det har egentlig ikke noe og si om det er PAL eller NTSC se heller på det som Sonefri eller ikke. noen 360 er sonefri.. Lenke til kommentar
sentello Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Bare åpnet the darkness. Er usikker på om jeg tør åpne call of juarez da det står følgende bak på coveret: For use only with Xbox360 entertainment systems with "NTSC" designation På The Darkness står det samme men pal er byttet ut med ntsc. Gidder ikke åpne det i tilfelle det ikke skulle funke.. da har jeg hvertfall mulighet til å få byttet innen 4uker. Hvordan sjekker jeg om den evt er sonefri? Endret 3. november 2008 av sentello Lenke til kommentar
Nilladilla Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 I følge http://forum.xbox-sky.com/xbox360_regional...tibility_guide/ skal COJ være sonefritt Lenke til kommentar
sentello Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Og det var det! Takker for den ble 360 på meg i forrige uke så får skylde på at jeg er ny i gamet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå