V3se7 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Villsauer i sort/hvitt. Bildet er tatt i fjor sommer ved Gautefall i Telemark. =) Kommer i grunn ikke på så mye mer å si, ville satt pris på konstruktiv kritikk både på komposisjon og redigering Endret 4. november 2008 av V3se7 Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Lappen på øret.. "/ Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Haha, det var kjapt. Men så klart, den burde jeg ha fått bort! Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Jeg er litt kjapp .. Men ellers var det bra , stilig bilde Endret 3. november 2008 av PhenomenA Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Noen gode tips til hvordan man kan fjerne det? Er det cloning som gjelder? Skal se om jeg rekker å fiksa det i morgen, tok en kjapp runde og klona nå men det ble ikke særlig bra. Får heller prøve igjen i morgen hvis jeg har litt bedre tid =) Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 hvis du vil gjørr det kjapt og gale, så klon først og kjør ein gang over med healing brush etterpå for å fjerna eventuelle ujevnheter. Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Stilig bilde, men det ser faktisk mer ut som en villsau enn en geit.. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Vanvittig sterk vignettering. Litt mye for min smak - er den lagt på i etterkant? Hvis ikke, hva i all verden for slags objektiv gjør noe sånt? Ellers funka det bra for meg, særlig når det er uten ørelappen. Gøyalt uttrykk på dyret Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Liker godt bevegelsen i bildet. Drar litt paralleller til bøffelflokker i den ville vesten, det er liksom litt det samme uttrykket. Liker godt at søya i fokus er oppmerksom på fotografen og at vi på den måten får kontakt med dyret, det er liksom som om den har tid til å stoppe opp og se litt mens resten av flokken må komme seg videre. Vignetteringen gjør ingenting for min del. Den tilfører fin stemning. Endret 4. november 2008 av Haraldson Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Tusen takk for alle kommentarene, og det er nok riktig det at det er villsauer. Vignetteringen er lagt til i etterkant ja Er klar over at den er rimelig heftig men som Haraldson kommenterte tilfører den en slags stemning i bildet, det var i hvert fall det jeg hadde i tankene når jeg la den til. Bøffelflokker var faktisk akkurat det jeg tenkte på. Noen som har noe mer å tilføye? Gjør ikke noe om det er veldig negativt så lenge det er konstruktivt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg liker dette bildet. Merkene i øret gjorde ikke meg så mye; men det er jo ikke noe man finner på ville sauer, så det er greit at du fjernet de. Jeg er usikker på om jeg synes at vignetteringer er for sterk eller ikke. Tror du kunne dempet den noe uten å ødelegge stemingen og "bøffel-flokk" inntrykket. Det er et diffust område nede i venstre hjørne som forstyrrer meg litt. Ser ut til å være noe som er nærme kamera og veldig ute av fokus. Det burde være mulig å fjerne for en som er god på PS. Tom Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kanskje fjerne lappen på dyret bak og? Bare en liten bagatell Lenke til kommentar
V3se7 Skrevet 9. november 2008 Forfatter Del Skrevet 9. november 2008 Mulig vignetteringa kan være litt for mye ja, skal sjekke i morgen hvordan det ser ut med litt mindre vignettering. Det området i venstre hjørnet var litt stygt ja, lurer på om noe av det kan ha oppstått i svart/hvitt-konverteringa. Hehe, der var det jammen et par lapper til Får prøve å fjerne de i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå