Flaskepost Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvordan kan jeg ha bilde som bakgrunn i en mappe? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Vet ikke om det går i XP, men hadde det i ME. Kan sjekke litt. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det går vell an med diverse programmer. Husker ikke noe navn akuratt nå men det går ann. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Så det er ikke noen enkel måte å gjøre det på altså? Husker jeg hadde det i windows mener jeg?? eller kanskje det var xp?! hvis det er veldig stressende å få det til gidder jeg ikke Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 XP er Windows. Windows er selve navnet på typen opperativsystem XP er versjonen. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 XP er Windows. Windows er selve navnet på typen opperativsystem XP er versjonen. hihi...ja jeg vet det egentlig. Men oppe i mitt hode var windows - windows98 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Så det er ikke noen enkel måte å gjøre det på altså?Husker jeg hadde det i windows mener jeg?? eller kanskje det var xp?! hvis det er veldig stressende å få det til gidder jeg ikke Du må nok ha tredjeparts-program i XP for å få det til, ja. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Så det er ikke noen enkel måte å gjøre det på altså?Husker jeg hadde det i windows mener jeg?? eller kanskje det var xp?! hvis det er veldig stressende å få det til gidder jeg ikke Du må nok ha tredjeparts-program i XP for å få det til, ja. Men det er jo ikke XP jeg har. Det er under vista jeg har posta tråden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå