-Perry- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Da begynner det og nærme seg Slipknot konsert,men meg og noen kamerater har forskjellig inngang(Inngangene i spektrum) . Hva har dette og si? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Meinar det kjem litt an på konserten, korleis dei har delt opp salen o.l. Eg hadde ståplass på Coldplay konserten, då måtte ein gå inn ein spesifisert inngang, men når ein kom inn var det heile ståplass området åpent slik at ein kunne likesågodt ha brukt ein annan inngang. Men er vel meir for at ikkje alle skal gå på same inngang. Når det gjeld sitteplass vil eg anta at det er litt annarleis, men litt meir usikker på den. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Meinar det kjem litt an på konserten, korleis dei har delt opp salen o.l. Eg hadde ståplass på Coldplay konserten, då måtte ein gå inn ein spesifisert inngang, men når ein kom inn var det heile ståplass området åpent slik at ein kunne likesågodt ha brukt ein annan inngang. Men er vel meir for at ikkje alle skal gå på same inngang. Når det gjeld sitteplass vil eg anta at det er litt annarleis, men litt meir usikker på den. ok,takk for svar ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå