Gjest Usikkert_par Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei, vi er et kjærestepar som hadde sex her om dagen. Problemet er bare det at under samleiet fikk hun menstrasjon, men det la vi først merke til etter vi hadde blitt ferdige. Er det da større sjanse for at hun blir gravid da? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Om hun går på piller eller om dere har en annen form for prevensjon skal det vel være greit..? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Mest sannsynlig ikke. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det vil ikke være større sjangs, nei. Sånn rent teoretisk vil det være mindre sjangs for å bli gravid i den delen av syklusen der det blør. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 sannsyligheten er veldig liten, MEN det finnes INGEN sikre dager. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Veldig unsannsynlig at du blir gravid da, ja. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er ikke større sjans, som de andre har sagt. Derimot KAN man bli gravid uansett hvor i syklusen man er, så dersom hun ikke går på piller eller dere brukte annen prevensjon, ville jeg tatt en test om en 14 dagers tid. Kanskje mest for å kvitte meg med ubehagelige tanker, samt å sjekke om det evt. skulle være noe der. Ca 120 kr på apoteket for de digitale som er veldig enkle å bruke. Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det finnes INGEN sikre dager,da sædceller kan leve opptil flere dager etterpå. Mensen er ingen trygg periode, ingen dager er. Bruk kondom eller p piller Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det finnes INGEN sikre dager,da sædceller kan leve opptil flere dager etterpå.Mensen er ingen trygg periode, ingen dager er. Bruk kondom eller p piller Selvfølgelig er det dager som er trygge. Spes. for de som har faste sykluser. Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det finnes INGEN sikre dager,da sædceller kan leve opptil flere dager etterpå.Mensen er ingen trygg periode, ingen dager er. Bruk kondom eller p piller Selvfølgelig er det dager som er trygge. Spes. for de som har faste sykluser. Sædceller kan jo leve opptil flere dager, et samleie kan framskynde eggløsning eller gjøre slik at det utløses et ekstar egg. Jeg vet om 2 stk so hadde sex i dne "trygge perioden", begge har barn nå Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sædceller kan jo leve opptil flere dager, et samleie kan framskynde eggløsning eller gjøre slik at det utløses et ekstar egg.Jeg vet om 2 stk so hadde sex i dne "trygge perioden", begge har barn nå Vel, jeg vet om minst 10 stk om holdt på i ett år uten prevensjon uten å bli gravid. Jeg tar poenget ditt, men jeg synes det blir vel mye overhysteri på det forumet her ang. det å bli gravid. Dessuten virker det som seksualundervisning er fraværende hos dagens unge. Her er forresten prevensjon som viser når man har sikre dager: Alt du behøver å gjøre er å måle temperaturen under tunga når du våkner og registrere menstruasjon når du har det. PFCen lagrer informasjonen dag for dag og tolker syklusen. Sikre dager vises med grønt, usikre dager med rødt. Link Men mirakel kan vel fortsatt skje. Lenke til kommentar
Sapid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Sædceller kan jo leve opptil flere dager, et samleie kan framskynde eggløsning eller gjøre slik at det utløses et ekstar egg.Jeg vet om 2 stk so hadde sex i dne "trygge perioden", begge har barn nå Vel, jeg vet om minst 10 stk om holdt på i ett år uten prevensjon uten å bli gravid. Jeg tar poenget ditt, men jeg synes det blir vel mye overhysteri på det forumet her ang. det å bli gravid. Dessuten virker det som seksualundervisning er fraværende hos dagens unge. Her er forresten prevensjon som viser når man har sikre dager: Alt du behøver å gjøre er å måle temperaturen under tunga når du våkner og registrere menstruasjon når du har det. PFCen lagrer informasjonen dag for dag og tolker syklusen. Sikre dager vises med grønt, usikre dager med rødt. Link Men mirakel kan vel fortsatt skje. , vil bare at folk skal være forsiktige Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 , vil bare at folk skal være forsiktige Du har så klart helt rett!! Og når jeg tenker meg om, så var vel ikke seksualundervisning den aller beste når jeg var ung heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg