Gå til innhold

Tilbyr Singapore opplåste iPhones?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, vurderer å kjøpe en legally unlocket iPhone fra en selger på Ebay som visstnok skal bo i Singapore. Ale enhetene ser nye ut på vedlagt bildedokumentasjon og gir meg mer og mer lyst til å kjøpe enheten og videreselge min nåværende til en bekjent eller lignende. Problemet mitt er at jeg ikke vet om Singapore er et av de landene som Apple selger oppplåse iPhones i. Kan noen Bekrefte eller Avkrefte dette?

Vennlig Hilsen SpecialForce

Forresten, Her er Ebay Auksjonen: http://cgi.ebay.com/iPhone-3G-16GB-Black-W...id=p3286.c0.m14

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå trenger jo ikke telefonen å være solgt i Singapore, selv om de befinner seg der nå. Den selges uten lås i Hong Kong f.eks.

Uansett ser den auksjonen høyst troverdig ut, så jeg ser ingen grunn til å ikke slå til der om du virkelig vil ha en slik telefon.

Når det er sagt, så ville absolutt heller kjøpt en brukt 16GB av den originale iPhonen, det får du til under halve prisen av en ny 3G. Hovedforskjellen på de to er 3G. Så du bør være ekstremt glad i 3G for å kunne forsvare prisforskjellen. GPS'en er en vits.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Dere har begge rett i at auksjonen er troverdig. Grunnen til at jeg ønsker å bestille en ny iPhone 3G i steden for å bruke min originale iPhone som jeg allerede har er rett og slett fordi jeg er "ekstremt" glad i 3G. Jeg hater virkelig å surfe på mobilt bredbånd med EDGE. Da vil jeg heller ha en rask 3G oppkobling som det faktisk går an å oppdatere Cydia med :) Når telefonen også kommer i mint condition omtrent og er låst opp så betyr jo det også at jeg aldri trenger å bekymre meg for unlock. Bare jailbreaking av nyeste Firmware til telefonen.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...