Senitel Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ey.. vil først bare si at hw.no er genialt! Men, som alt annet, ikke perfekt. Så jeg har en idè, den går ut på at det skal være et alternativ til Forumet. Man har de samme kategoriene. men det fungerer som et slags ChatRoom.. Hvor man kan se om/og hvem som er på. Så kan man snakke med den personen! Skjønner? Hadde vært praktisk med et lignende tilbud! Senitel Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Web basert chat har vært vurdert som erstatning til eller avlastning for "søppel"-delen av forumet. Jeg er veldig enig og vil gjerne ha noe slikt. Aller helst et sånt konfigurerbart oppsett med f.eks trådoversikt i venstre ramme, enkelttråder i midterste ramme og chat i høyre ramme. En FAQ-del har også blitt vurdert og er vel beta-testet, men det tar vel ennå noe tid før det blir lansert. Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 ja.. bra å høre at andre også er innteresert. men tenkte ikke bare type, Søppel.. men også i form av datarelaterte løsningser.. Slik at man kommunisere med folka som har peil.. å gjennom gå en løsning.. Har ofte opplevd at forklaringer på svar kan være rimelig tynne/ufullstendige. så derfor kunnet det være greit å snakke med noen :smile: Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Er det ikke søppel fantomene som henger på hw.no da ? Kan vel chatte i vei der og.. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 stikk heller på hw.no kanalen på irc. Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 støtter denne ideen. om du her et enkelt spm om noe idiotisk er det likson litt mye å lage et nytt emne. men på den andre siden er det kansje ikke så gøy å sitte gratis å svare på doste spøsmål til fjortisser. men faq greia synes jeg virker inntresant. håper det blir noe av det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Caps i topic? Og som moderator kan du ikke redigere det? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Caps i topic? Og som moderator kan du ikke redigere det? Ikke klag :wink: Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 stikk heller på hw.no kanalen på irc. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 men faq greia synes jeg virker inntresant. håper det blir noe av det Du kan sjekke ut beta-testingen på http://faq.hardware.no/ (Utviklingen har vært ganske stillestående der mange måneder nå.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå