-Tommy Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Ok, saken er den at jeg holder på å fikse en pc for noen venner, men det viser at hovedkortet er dødt, og siden det er 939 så er det ikke lett å få tak i nytt. Tenkte derfor at jeg bare går helt nytt HK, CPU og RAM. Men siden jeg ikke er helt oppdatert på hva som er bra i det laveste prissegmentet så jeg trenger litt hjelp av dere. Har egentlig ikke så mange kriterier, bare at det skal koste under 1500kr, helst nærmere 1000,- Bør også kunne få kjøpt det på datakjeden. Er AMD eller Intel veien å gå? Endret 3. november 2008 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hva skal pc'en brukes til? For 1000 kr er det ikke rare greiene du får kjøpt. Hva med å kjøpe dette hovedkortet? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Se der ja, der var jo et 939 kort på lager gitt. Den skal brukes til internett og betaling av regninger, og gjerne word i ny og ne. Så det er ikke noe tunge saker. Og det blir vel uansett kraftigere enn den 3200+ som står i maskinen nå. Rotet nå litt rundt på prisguiden selv og kom frem til dette oppsettet, hvordan er det? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Noen flere innspill? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Hvordan er dette oppsettet iforhold til det andre? Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvordan er dette oppsettet iforhold til det andre? Ser at du ikke har fått noen svar, så jeg svarer =) Oppsettet er helt greit til hans formål som du nevner, ta en ekstra sjekk om alt passer! Passer det, løp å kjøp! -PhenO! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 OGood Men hvilke av oppsetten ville du valgt? Intel eller AMD? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Det er nok litt vassere med en AM2 X2 5200 enn E2200 dual "pentium" om de brukes på stock speed . Endret 6. november 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Ok, det kommer til å bli kjørt på stock speed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå