sinnaelgen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) i kveld da jeg skulle bruke pcen min med Comondo installert, etter en normal oppstart og innlogging ( xp pro med sp3 ) kom det en advarsel om et aller annet aktivex som ikke fungerte så låste omtrent alt seg. det eneste som fungert var å bevege musen. jeg kunne riktignok starte opp i sikkerhets modus men da blir bildet feil ( 800 x600 mot 1280 x 1024) og mye annet som ikke fungerer. alle andre valg fungerte ikke. jeg har ikke peiling på hvor problemet ligger hen. da jeg fjernet Comondo ( i sikkerhets ) og etter en omstart , valgte å aktivere Windows sin brannmur middeltidlig . da klarte jeg å komme hit til hardware.no. er det noen som har peiling på hvordan jeg kan få comondo til å godta aktivex feil eller hvordan man for fikset opp i dette. jeg har lagt den samme tekste som en kommentar under en post om comodo også i bakgrunnen kommer det opp et valg om å reparere aktive desktop. jeg har ikke lagt inne noe aktive desktop så vidt jeg vet om edit nå er problemet borte Endret 5. november 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå