Krankenstein Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Du er ikke i tvil at du skal ha htc hd? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Selvsagt er jeg ikke det Når den X1 eller hva den heter klarer å få 6, så sier det seg selv at HD kommer til å bli en knall telefon. Vi snakker vel om en tilnærming til det ultimate her (jeg er ikke fan av småtastatur som på Pro. Jeg liker at mobilene er tynne og slanke). Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Selvsagt er jeg ikke det Når den X1 eller hva den heter klarer å få 6, så sier det seg selv at HD kommer til å bli en knall telefon. Vi snakker vel om en tilnærming til det ultimate her (jeg er ikke fan av småtastatur som på Pro. Jeg liker at mobilene er tynne og slanke). Må si meg enig i den. Skal man ha tafsemobb,må den være fullverdig selvsagt. Jeg skulle egentlig ha n96,men ble fort uaktuelt da htc hd ryktene ble bekrefta. 16 gb intern minne er flott selvsagt,men hjelper lite når den ikke er touch. Nå har eg fått meg 16gb micro SD omsider i hus. Så er rimelig klar for HD. Frister nesten å bare bestille mobilen fra utlandet.. Endret 3. november 2008 av spurk Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hvor kjøpte du den? Link? Sikkert hemmelig... Lenke til kommentar
Krankenstein Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg vet ikke hvor han har kjøpt mobilen.... Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvordan er mulighetene for å koble den til tv? Det har jo 3,5mm minijack,så det skal vel ikke være noe problem,selv om det ikke akkurat følger med en slik kabel.Tidligere nokia n95 og n93 eier:) Bare for å forsikre meg: Du vet at den 3.5mm jacken IKKE overfører bilde? :!: Du snakket kanskje om audio inn / ut? Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Selvsagt er jeg ikke det Når den X1 eller hva den heter klarer å få 6, så sier det seg selv at HD kommer til å bli en knall telefon. Vi snakker vel om en tilnærming til det ultimate her (jeg er ikke fan av småtastatur som på Pro. Jeg liker at mobilene er tynne og slanke). Må si meg enig i den. Skal man ha tafsemobb,må den være fullverdig selvsagt. Jeg skulle egentlig ha n96,men ble fort uaktuelt da htc hd ryktene ble bekrefta. 16 gb intern minne er flott selvsagt,men hjelper lite når den ikke er touch. Nå har eg fått meg 16gb micro SD omsider i hus. Så er rimelig klar for HD. Frister nesten å bare bestille mobilen fra utlandet.. Det var sensen og skjermen til Touch HD som fikk meg til å revurdere. Og nå er jeg ikke i tvil Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Bare for å forsikre meg: Du vet at den 3.5mm jacken IKKE overfører bilde? :!: Du snakket kanskje om audio inn / ut? Hæ? N95 har video-ut fra minijacken, jo. http://www.youtube.com/watch?v=PS2fgRqwweA f.eks. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Godt mulig, derfor jeg skrev: "Den minijacken." Det er spekulasjoner på at det kanskje er mulig med video ut hvis man har et adapter jeg mener å huske at går til miniUSB-en. Tror dessverre ikke at det funker uansett, fordi alt avhenger jo av om telefonen faktisk har TV - ut funskjonen, ikke bare tilkoblingen. Lenke til kommentar
revolutionn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Godt mulig, derfor jeg skrev: "Den minijacken." Det er spekulasjoner på at det kanskje er mulig med video ut hvis man har et adapter jeg mener å huske at går til miniUSB-en. Tror dessverre ikke at det funker uansett, fordi alt avhenger jo av om telefonen faktisk har TV - ut funskjonen, ikke bare tilkoblingen. HTC Pro har det.. se videoen.. Lenke til kommentar
BTB Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Lite bevis på at "Hungry Hippo" sitter med et eksemplar av Touch HD.... ? Har jo bare svart på de spørmålene som de fleste vet svaret på fra før av. Hva med noen ferske bilder, og et svar på hvor du har fått tak i den fra? I fra utlandet blei litt tynt. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Godt mulig, derfor jeg skrev: "Den minijacken." Det er spekulasjoner på at det kanskje er mulig med video ut hvis man har et adapter jeg mener å huske at går til miniUSB-en. Tror dessverre ikke at det funker uansett, fordi alt avhenger jo av om telefonen faktisk har TV - ut funskjonen, ikke bare tilkoblingen. Uansett er vel denne funksjonen noe de færreste bruker. Jeg har ikke brukt den på min N95, nå etter 1,5 år. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Da var vel oppløsning på videokameraet klart. Video’s neem je op in MPEG-4 of H.263 (3GP) met maximaal 320 x 240 pixels en 20 beeldjes per seconde. Lenke til kommentar
revolutionn Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Lite bevis på at "Hungry Hippo" sitter med et eksemplar av Touch HD.... ?Har jo bare svart på de spørmålene som de fleste vet svaret på fra før av. Hva med noen ferske bilder, og et svar på hvor du har fått tak i den fra? I fra utlandet blei litt tynt. Eg ser ikkje noe bevis.. Han har ikje mobilen Lenke til kommentar
BTB Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Lite bevis på at "Hungry Hippo" sitter med et eksemplar av Touch HD.... ?Har jo bare svart på de spørmålene som de fleste vet svaret på fra før av. Hva med noen ferske bilder, og et svar på hvor du har fått tak i den fra? I fra utlandet blei litt tynt. Eg ser ikkje noe bevis.. Han har ikje mobilen Er jo lett å tro at dette er en bløff, når en ikke ønsker å svare på hvor telefonen kommer fra. Mange i dette forumet vil jeg tro har prøvd å få tak i telefonen så tidlig som mulig, men tydeligvis bare "Hungry Hippo" som har klart det..... ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) La han få svare for seg, så dropper vi flere innlegg som maser om han har telefonen eller ikke. Endret 4. november 2008 av Mikachu Lenke til kommentar
BTB Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 La han få svare for seg, så dropper vi flere innlegg som maser om han har telefonen eller ikke. Ja, er vel fair at han skal få lov til å komme tilbake from jobb/skole først, før jeg maser Blei bare litt ivrig og utålmodig Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 La han få svare for seg, så dropper vi flere innlegg som maser om han har telefonen eller ikke. Ja, er vel fair at han skal få lov til å komme tilbake from jobb/skole først, før jeg maser Blei bare litt ivrig og utålmodig Takk for det. Noen få kommentarer før ble jo litt merkelige. Her er et bilde av telefonen, mens jeg har gått in på amobil sitt forum. Ikke et veldig bra bilde, men håper at det kan føre til at vi dropper lignende innlegg fremover. Internett har jeg hovedsaklig brukt gjennom WiFi hittill, da jeg har lite hyggelige 3G priser før jeg får fast månedspris om noen dager. Men så langt har Opera Mini funket veldig bra på Touch HD. Lenke til kommentar
Makaakaaa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Takk for bildet. Hadde det nå vært mulig å få høre hvor du har bestilt den fra? Og hvor mye måtte du gi, ink. frakt og slikt? EDIT: Virker som dette er informasjon du ikke vil gi fra deg... Endret 4. november 2008 av BungieMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg