CFD Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Det værste jeg har opplevd var vell i 4klasse elns. Jeg sykla som F... til Fotballtreninga og trynet rett ut i veikanten. Det kom ambulanse og jeg ble fraktet inn som om jeg hadde skadet milten. Og gjør man det da er man Lam. Og jeg måtte ta stående røntgen!!! Det er egentlig tragisk og gjøre utrolig vondt..[/code] Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Vel, min værste er tannlegen, skulle trekke noen tenner.. Den dagen var det to for tur (kan jo ikke bedøve begge sider i munnen på samme dag, blir jo litt krøll det) Den første gikk greit, men ved nummer to fikk han ikke bedøvelsen til å virke, så han trakk uten. Det var IKKE en melketann...... Lenke til kommentar
Menelya Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Har aldri brekt noe bein, eller hatt infeksjoner eller lignende jeg Men det værste må være tannreguleringa, første dagen han satte den på. Kunne ikke engang vete leppene uten at det gjorde vondt (Jeg hadde _veldig_ skakke tenner) Ikke nok med det, men sånn var det nå i 3-4 dager og da Kjedelig å drikke suppe... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Jeg bruker ikke leger, er nesten helt sikker på at de plasserer ut feil på pasienter slik at de må komme igjen etter en stund. Akkurat som bilverksteder og slikt. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Nei. Har ikke hatt noen "fryktelige" opplevelser hos legen, men ubehagelige har jeg tatt en del av. Liker ikke blodprøver. Det sa jeg til legen. Da skulle han pluselig ha 8 rør/beholdere eller nå hva det heter med blod. Hun tappa og tappa opp til hva hun kalte maksismumsgrensen. Da hun var ferdig reiste jeg meg med det kjente ut som stolen trakk meg ned igen. Måtte sove en times tid på hos dem for jeg klarte ikke å gå Så var det også litt ubehagelig da jeg fikk en slange inn kjeften, ned halsen, gjennom magesekken og inn i tolvfingertarmen elns "Hyggelig", spyende og torturerende opplevelse (2 personer holdte meg nede mens en trede stappet slangen ned kjefteten min) Ellers har jeg jo borre i feil tann historien min, men den har jeg fortalt tidligere Så jeg har bare hatt det gøy hos legen jeg jah Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Setting: lokalt legekontor pasient: meg, alene, som liten spjæl fjortenåring.. Diagnose: ingenting feil, skulle bare ta en del astmaprøver En del av disse prøvene var da at jeg skulle puste inn i en slik maskin.. og jeg fikk beskjed av legesøster at jeg skulle prøve og holde pusten så lenge jeg klarte.. hvilket jeg gjorde.. faktisk så bra at det neste jeg husker er at jeg ligger på gulvet og ser rett på en meget forskrekket sykesøster.. (jeg hadde holdt pusten til jeg besvimte) jada.. bra jobba :oops: Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 aurstad: LOL bra gjort allyse: Tviiiler på at mengen blod du tappa hadde noen fysisk effekt på deg. Prøvd å gi blod noengang? (0,5L) Det går helt fint det. Hvis jeg konsentrerer meg veldig etter en slik omfattende blodprøve kan jeg kjenne litt forskjell i armen i kort tid. edit: Kan jo ta med en opplevelse sikkert mange her har hatt, nemlig hos reguleringstannlegen. En av de første dagene stappa han en svær klump med noe kitt/gjørme/slam liknende stoff nedi kjeften min som han lagde en avleiring av gommen min med.. det rant masse slagg nedi halsen min mens han dreiv på (kunne verken svelge eller spytte med f*aenskapet i kjeften) og det smakte sjøldau gnu husker jeg. En motbydelig opplevelse. Jeg er glad jeg er hetero, får å si det sånn. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Da helsesøster på barneskolen (en stygg feit kjerring) befølte nøttene mine for å sjekke om de var OK. Lenke til kommentar
puta Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 om noen uker skal de slemme tannlegene skjære opp tannkjøttet mitt å dra ned noen tenner. vet ikke om det er vondt men det høres jævlig ut. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 om noen uker skal de slemme tannlegene skjære opp tannkjøttet mitt å dra ned noen tenner. vet ikke om det er vondt men det høres sinnsvakt ut. det har jeg gjort.. først blir du lam i hele kjeften av all bedøvelsen. Men selve skjæringa kjenner du ingenting til. Husker jeg blødde som f* også, nekta å stoppe, måtte kyle noen kilo med vatt inni der så gikk det bra Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vel, det vondeste må være en gang jeg måtte operere i øret. Husker ikke hvor gammel jeg var(8-10 år), men stod på badet og rensa øra mine med q-tips og plutselig var det veldig gøy å stikke q-tips i begge øra og i nesa.. når jeg skulle ta de ut igjen bomma jeg på q-tipsen så jeg trøkka den laaangt inn i øret. begynte å blø en del og etter et par legebesøk fant de frem til at jeg hadde sprengt trommehinnen.. Måtte barbere meg på halve hode og skjære ut en del av en muskel over øret og lage ny trommehinne av den. Etter de var ferdig dytta legene 0.7METER bomullstråd inn i øret mitt sammen med masse annen "legende" guffe. Så fikk jeg en lapp over øret og beskjed om å komme tilbake etter 3 uker.. Den værste dagen i livet mitt var da jeg skulle dra ut den tråden igjen! han dro og dro og dro, føltes ut som han tømte innholdet i hodet mitt.. Sykt vondt gjorde det og, for den hadde grodd fast i øregangen min. Men det var bare den ene tråden! (ble ikke fortalt at det var 2 før da!) Jeg nekta og la de dra ut den siste, så jeg fikk full narkose og våkna opp med den værste smertene jeg noen sinne har hatt i ett øre! PS: annbefaler ingen å sprenge trommehinner!! Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 BCG-sprøyta hos helsesøster!!! :x :x Den var skitt ikke mye vond Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 BCG-sprøyta hos helsesøster!!! :x :x Den var skitt ikke mye vond merket den i to sek jo ikke vond tok to vaksiner på en gang en i hver arm verste jeg har opplevd(har vært heldig med legene mine jeg) og helsesøster har aldri befølte nøttene mine(slapp det jeg) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Da helsesøster på barneskolen (en stygg feit kjerring) befølte nøttene mine for å sjekke om de var OK. Det er hvertfall ikke normalt . Jævla voksen som liker å beføle små barn hore . Jeg har vel aldri opplevd noe dritt på sykehuset. Bare å passe på seg selv på en rimelig måte så slipper man den slags Og dere som syntes BCG var jævlig . Tror det heller er sprøyte skrekken som slår ut her ja Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Det værste jeg har opplevd hos legen? Hmm: TANNLegen Som alle andre har vi en skoletannlege, der man blir kalt inn.. Jeg ble det en dag.. Da jeg kom ned så satt det en gammal gubbe innpå kaffe rommet til tannlegene, å da tengte jeg. *faen, skal den gamle mannen fixe tennene mine??* Å det var sant det skulle han.. Men når han hadde rigga opp stolen å stilt inn lyset å tatt i den stikke pinnen sin, så sa han: Hmm. jeg ser ikke noe her.. da utbrøt den dama som sitter å skriver: Du har jo glemt brillene dine. Fy faen, da begynte jeg å svette... så fikk han på seg briller, å begynte å prike.. Etter 4 stikk langt opp i tannkjøttet sa han at jeg hadde hull.. Jeg tengte jaja, han får jo borre å bli færdig da. Men når han starta borren så mista han den, men plukket den opp å var på vei inn mot kjæften min.. Jeg bare lukket igjenn hølet å la på sprang.!!! Jeg skal ALDRI NED DIT IGJENN!!!!! Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 tror ikke bcg sprøyten som er så vond egentlig, ikke noe mer enn en annen sprøyte.... en sprøyte er en sprøyte mener jeg.... det kommer mer ann på hu/han som setter den..... hvis de er dårlig trent/eller du ikke sitter rolig kan det gjøre bra vondt jah... men ellers synes jeg ikke sprøyter er så ille... selv ikke bcg`n.. ellers tror jeg ikke jeg har hatt noe pain hos legen... føler meg egentlig ganske helldig iforhold till hva folka her har gjennomgått hehe... min værste oplevelse er vel kanskje når jeg fikk hull på øye-hinna.... ganske pain å se da ja.... midt på vinteren var det også, så ut i snøen var som den værste "jackass" stuntet måtte gå med solbriller inne får å kunne se "normalt"... og å gå med øye lukket hele dagen er ikke så lett det heller, så det ble solbrillene Så værste opplevelse hos legen må vel bli da jeg måtte ta øyedråper :-? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Det værste jeg har opplevd hos legen? Hmm: TANNLegen Som alle andre har vi en skoletannlege, der man blir kalt inn.. Jeg ble det en dag.. Da jeg kom ned så satt det en gammal gubbe innpå kaffe rommet til tannlegene, å da tengte jeg. *skitt, skal den gamle mannen fixe tennene mine??* Å det var sant det skulle han.. Men når han hadde rigga opp stolen å stilt inn lyset å tatt i den stikke pinnen sin, så sa han: Hmm. jeg ser ikke noe her.. da utbrøt den dama som sitter å skriver: Du har jo glemt brillene dine. Fy skitt, da begynte jeg å svette... så fikk han på seg briller, å begynte å prike.. Etter 4 stikk langt opp i tannkjøttet sa han at jeg hadde hull.. Jeg tengte jaja, han får jo borre å bli færdig da. Men når han starta borren så mista han den, men plukket den opp å var på vei inn mot kjæften min.. Jeg bare lukket igjenn hølet å la på sprang.!!! Jeg skal ALDRI NED DIT IGJENN!!!!! Jeg slapp unna den gubben, han gikk forbi døren og inn til en annen pasient. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Tannlegen er verst eg sko ein gang borra i ein tann når eg var ca 10 år eller noe sånt. for det første fekk eg ikje bedøvelse for de hadde gått tomt. så begynte ho J*V*A kjerringa og borre i feil tann, og ho hold på i godt over ein halvtime og borre i feil tann før ein annen tannlega sa i fra at det var feil tann. Dermed var det på an igjen og borra i den rette tanna. Totalt satt eg 1 t og 25 min i tannlegestolen og det seie seg vel sjøl at eg ikje e så veldig glad i tannleger. Har hatt tannregulering også, mine værste to år i mitt liv så langt. Ble senest i forrige måned kvitt siste rest av j*æ*v*e*l*skapet og det var herligt. BCG sprøyta er grei men blodprøver er verre særlig når dei må ta 3 stikk før dei endelig treffe blodåra like ikje forresten så veldig godt leger heller etter eg møtte legen som sendte meg t sjukehuset etter 5 min med inspeksjon. han meinte eg hadde blindtarm. han legen var årsaken til at eg måtte ta 3 stikk i armen for ein blodprøve + det stikke i hånden slik at du får mineraler inn i kroppen + ein natt på sykehuset Lenke til kommentar
eLevate Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har ikke hatt noen spesielt vonde opplevelser med legen, utenom når hun måtte ta på de edlere delene av kroppen. Mormora mi derimot. for ikke så lenge siden så hadde hun en svulst under øyelokket. Tror ikke det var veldig behagelig å få skjært vekk den. Se på lillefingeren din...Så stor var svulsten. Prøv å ta den under øyet. Litt ubehagelig..ikke sant? Hun fikk hvertfall bedøvelse, men hun merket det for det. Dessuten måtte hun gå med gjennsydd øye i lang tid. En annen jeg kjenner har også hatt en litt ergerlig opplevelse. Han skulle fjerne en mistenkelig klump på kinnet, og han endte opp med et svært arr nedover ansiktet. Hvordan?..Jo legen skjærte "litt" feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå