ludvig Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ja, ja hva er det værste du har opplevd med legen? Med meg må det være når legen dro noen bolter ut av albuen min med tang, uten bedøvelse. Hørte det knaket i beinmargen.(Hadde nylig tatt av gipsen) Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Uff, det hørtes forferdelig ut. For ikke så lenge siden hadde jeg en operasjon i nesen, før jeg etterpå gikk noen dager med bomullsdotter, sting og litt sånt oppi nesen. Da legen skulle "dra" dette ut, opplevde jeg en forferdelig smerte. Dog skal det sies at jeg ikke har den høyeste smerteterskel, men dette gjorde seriøst vondt! En haug med blod, bomulsdotter og noen sting ramla ut. Etterpå plugget legen ut resten av stingene. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Kløyvet tommelen min, og legen begynte av en eller annen grunn å sy uten bedøvelse. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hmm det må være den dagen eg ble stukket med med kniv i hånden og eg gikk til legen som hadde kontor rett i nærheten og han hadde ikke tid så en assisten sydde på meg uten bedøvelse!! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det som smerta mest var nok den gangen legen sa jeg hadde helse som en godt trent 40-åring. Jeg er altså IKKE 40. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Legen tok meg en gang på balla og mere til (grøss!) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Legen tok meg en gang på balla og mere til (grøss!)LoL! Det har de gjort med meg og? Det var ekkelt ja :oops: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hi. Vel, jeg kan ikke si at jeg har hadd noe spessielte onde opplevelser med legen. Eneste kan være da jeg var på legekontore etter at jeg hadde brukket armen å fikk en stikkpille. Kjempeerfaring... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 BCG-sprøyta hos helsesøster!!! :x :x Lenke til kommentar
lauking Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg skulle sy et sår under haken, og da jeg satt der i stolen kom bedøvelsen. Rett inn i halsen med ei sprøyte som så ut som om den var 20 cm lang eller noe (jeg var 8-9 år gammel). Jeg satt der og presset meg bakover for å slippe unna mens han sakte presset den inn i halsen min. Men jeg kom jo ikke bakover, for jeg lå mot stolen. Det var... mildt sagt j*****... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Faren min er lege.Da sier det seg vel selv at jeg har hatt mange vonde opplevelser ? Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Faren min er lege.Da sier det seg vel selv at jeg har hatt mange vonde opplevelser ? Som for eksempel unnfangelsen? Uff, nei det var slemt sagt. Ikke ta det personlig. ;-) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Uff, har et par unevnelige :oops: To hint: 1) sjekke om halebein var skadet (før en tar røntgen) 2) En viss kjønnssykdomstest som innbærer mer enn blodprøve Både grusomt vondt og grusomt ekkelt! PS. Jeg er helt frisk Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 BCG-sprøyta hos helsesøster!!! :x :x Syns du den gjorde vondt? Jeg tokk den for en måned sida ellerno, kjente ikke en dritt (nesten) gjorde hvertfall ikke vondt, men det arret irriterer meg! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hehe, jeg har vært veldig lite med lege... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Glemte den gangen jeg tryna på rulleskøyter ganske kraftig, så ut som jeg hadde drevet å lekt meg med sandpapir for å ligne Jack Nicholson i Batman. Så hadde jeg slått beinet kraftig og nesten knust kneskålen, så mens jeg ligger på sykesenga med beinet rett kommer far og spør meg hvordan det går og setter seg på det.... :o Jeg skrek bra sies det. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Kløyvet tommelen min, og legen begynte av en eller annen grunn å sy uten bedøvelse. Av en eller annen grunn, så liker de vist å sy uten bedøvelse :-? En lege gjorde nøyaktig det samme da fattern hadde kuttet seg i fingeren. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Syns du den gjorde vondt? Jeg tokk den for en måned sida ellerno, kjente ikke en dritt (nesten) gjorde hvertfall ikke vondt, men det arret irriterer meg! Jah...Det arret er litt "kinky". Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Syns du den gjorde vondt? Jeg tokk den for en måned sida ellerno, kjente ikke en dritt (nesten) gjorde hvertfall ikke vondt, men det arret irriterer meg! Jah...Det arret er litt "kinky". Kinky faktisk ... Bruger du BCG arret som sjekketriks ? :-? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Da jeg strakk leddbåndene for første gang, ca rundt 5-7 klasse (gikk ikke i 6.), lå jeg på sykehuset og tok røntgen. Var en eller annen dings så legen så "live" inni foten min eller så bare kjennte han etter. Husker ikke helt hva det var men vondt var det i hvert fall. Legen vridde ankelen min i alle mulige vinkler og leddbåndene jeg strekkte var på yttersiden av foten. Lå der og skreik som faen. Inni helvete til vondt det var. EDIT: Det var i 4. klasse. Bomma litt på alderen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå