Gå til innhold

Hva er det værste du har opplevd med legen?

ludvig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, det hørtes forferdelig ut. For ikke så lenge siden hadde jeg en operasjon i nesen, før jeg etterpå gikk noen dager med bomullsdotter, sting og litt sånt oppi nesen. Da legen skulle "dra" dette ut, opplevde jeg en forferdelig smerte. Dog skal det sies at jeg ikke har den høyeste smerteterskel, men dette gjorde seriøst vondt! En haug med blod, bomulsdotter og noen sting ramla ut. Etterpå plugget legen ut resten av stingene.

Lenke til kommentar

Jeg skulle sy et sår under haken, og da jeg satt der i stolen kom bedøvelsen.

Rett inn i halsen med ei sprøyte som så ut som om den var 20 cm lang eller noe (jeg var 8-9 år gammel). Jeg satt der og presset meg bakover for å slippe unna mens han sakte presset den inn i halsen min. Men jeg kom jo ikke bakover, for jeg lå mot stolen. Det var... mildt sagt j*****...

Lenke til kommentar

Glemte den gangen jeg tryna på rulleskøyter ganske kraftig, så ut som jeg hadde drevet å lekt meg med sandpapir for å ligne Jack Nicholson i Batman. Så hadde jeg slått beinet kraftig og nesten knust kneskålen, så mens jeg ligger på sykesenga med beinet rett kommer far og spør meg hvordan det går og setter seg på det.... :o Jeg skrek bra sies det.

Lenke til kommentar
Syns du den gjorde vondt? Jeg tokk den for en måned sida ellerno, kjente ikke en dritt (nesten) gjorde hvertfall ikke vondt, men det arret irriterer meg!

Jah...Det arret er litt "kinky".

Kinky faktisk ... Bruger du BCG arret som sjekketriks ? :-?

Lenke til kommentar

Da jeg strakk leddbåndene for første gang, ca rundt 5-7 klasse (gikk ikke i 6.), lå jeg på sykehuset og tok røntgen. Var en eller annen dings så legen så "live" inni foten min eller så bare kjennte han etter. Husker ikke helt hva det var men vondt var det i hvert fall. Legen vridde ankelen min i alle mulige vinkler og leddbåndene jeg strekkte var på yttersiden av foten. Lå der og skreik som faen. Inni helvete til vondt det var.

EDIT: Det var i 4. klasse. Bomma litt på alderen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...