Chrystallic Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Første posten min her(og første post i det hele tatt) Hei, jeg lurer på hvilken minipc jeg skal velge... Har vurdert flere minipcer, og har engentlig endt opp med Acer one. Er dette den dataen du ville valgt? Noen av grunnene til at jeg har endt opp med Acer one framfor f.eks. Asus EEE er: + Større tastatur (95%/98% av normal størrelse) + Liten skjerm! Asus EEE 1000 har større skjerm. +/- Liker acer pcer - dårlig plassering av touchpadknapper (bruker dem svært sjeldent) - prisen.. selv om den er billig, koster Asus EEE 900 2500,-, mens Acer koster 3500,- Er det forresten sant at dataen er dårlig til å spille av lyd, dårlig lydkvalitet? har hørt noen nevne det, men er det sant? Men bruken jeg har tenkt den til er skolepc, og liten pc man kan drasse med seg. veier litt mindre og er lettere å håndtere enn f.eks. en 3.5kg tung 17" Jeg vet at når man har en så liten pc er det begrenset hvor god den kan være, men det er en kontorpc, ikke en gaming pc. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Høyttalerne er jo så små at de ikke duger med mindre du er i et helt stille miljø. Ellers er maskina finfin. Liten og lett, enormt god skjerm(selv om den er liten) og forholdsvis gjerrig på batteriet(får ca 2 timer på 3celler). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå