Gå til innhold

Reprasjon av iAudio X5L

Anbefalte innlegg

Sitter med en rimlig "godt brukt" iAudio X5L som ikke kan være mer enn 2 år gammel. Dessverre sliter jeg med att hverken skjermen eller jack inngangen er brukbar. Skjermen ble skadet under ett slagsmål ifjor der ramma ble bøyd. Derfor har 5/6 av skjermen død. lyd får jeg kun dersom jeg presser hardt på pluggen til headsettet.. Mistenker at den har knukket innvendig.

Skjermen må byttes og kunne vel godt ha fått den "pussa opp" litt. Noen som vet om hvor dette kan gjøres? evnt. om det er verdt det i det heletatt mtp pris? Anntar det er håpløst å gå for garanti da den er blitt påført grundig fysisk skade.

Er ikke sikker på om det er riktig del av forumet så tråden får bare flyttes om noen føles for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Abtech.se hadde salg på cowon x5 deler for noen mnd siden, men nå har de visst kvittet seg med alt. Sannsynligvis tid for oppgradering, tviler på du finner en donorspiller og X5 går for veldig mange penger nå om dagen. Hopper du over på cowon sine nye spillere (spesielt D2) får du like god lyd, bedre batteri og skjerm, og kan matche minnekapasiteten med flashminne (internminne + minnekort opp til 32GB , totalt 48GB mulig.

http://vostok.no/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, eg er i lignande situasjon. Min X5L er i ferd med å svikte, og der er ingen åpenbare kandidater på markedet som ser særlig interressante ut for meg.

Eg er på jakt etter god lydkvalitet, stor lagringskapasitet, lang batterilevetid og .flac-kompatibilitet.

Eg kan ikkje finne nokon spelarar som har alt dette. Tenk om Cowon eller Iriver kunne lage en spelar med 50 timer batterikapasitet og 160GB harddisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...