Barry White Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hei! Jeg har rippa istid og mitt utti andre VOB fila stopper det plutselig opp, spoler som "F" helt til slutten og slutter av. Fila er like stor som den første og det er tre cd'er så det er vanskelig å fatte at, DVD decrypter har rippa "mindre" der. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Som Dodo-fuglene i Istid sier i sin gruppemobbing: "Synd for deg, synd for deg, synd for deg, synd for deg" Hva er vitsen med å rippe sine egne filmer igrunn? legge ut på kazaa? For what? man får jo ingen verdens ting igjen for at folk laster ned fra deg der. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 ehh...ha de på pc'en! mange gjør det. Vær vennlig å kom med et bedre råd neste gang Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Som Dodo-fuglene i Istid sier i sin gruppemobbing:"Synd for deg, synd for deg, synd for deg, synd for deg" Hva er vitsen med å rippe sine egne filmer igrunn? legge ut på kazaa? For what? man får jo ingen verdens ting igjen for at folk laster ned fra deg der. Skjerpings. Legger selv flere filmer inn på PCen som jeg eier selv. Mer å share på DC FOR EKSEMPEL.. Men jeg vet dessvere ikke noe om problemet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå