KrizZzo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 er det noen her som vet hvor jeg kan laste ned Longhorn? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Her: http://windowsbeta.microsoft.com/default.asp Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 funket veldig bra må jeg si! Thank you for taking the time to register with this site. We hope this site will prove a useful resource to you during the beta. The features of this site that are available at this time are: Bug Reporting Submit bugs on recent Windows builds. var det eneste som sto! Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hehe... har vel ikke så mye internasjonal betatesting på et så tidlig stadie? Trodde jeg iaffal. Sikkert like greit å vente til det kommer ut, Microsoft er ikke kjent for å lage software uten bugs, hvorfor skulle en BETA fra Microsoft være bedre? Lenke til kommentar
tokr Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Betaen til XP (whistler) ...var jo stabil som f a e n spør du meg... kjørte diverse build i nesten sju måneder før XP kom ut... og det krasja så og si aldri... så hvorfor skulle longhorn være annerledes? Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 her finner du longhorn raskt og enkelt: irc.xbetas.com Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Betaen til XP (whistler) ...var jo stabil som f a e n spør du meg... kjørte diverse build i nesten sju måneder før XP kom ut... og det krasja så og si aldri... så hvorfor skulle longhorn være annerledes? Fordi det er beta kanskje? Men den er ganske stabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå