ostehøvel Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hei! Har et problem med en Ford Fiesta 97 mod. Kupeviften i varmeapparatet fungerer ikke på de tre laveste nivåene, men når jeg setter den på full styrke så begynner den plutselig å blåse. Både varm og kald luft fungerer. Den bråker også fælt på 4. nivå. Hva kan være grunnen til at den kun virker på høyeste nivå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Viftemotstanden er nok brent av. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Ok, hvor finner jeg denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 bak hanskerommet og i nærheten av viftemotoren er kjente plasser. Spør din ford forhandler når du bestiller motstanden Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hei dersom du ikke har fikset dette enda hjelper kansje dette:) Akkurat dette skjedde på min fiesta. Det var ikke varmemotstanden som var brennt av men selve koplingene i fra de tre andre nivåene som var brennt av. Dene finner du på samme plassen som er nevnt før. Under hanskerommet. Jeg klippet av ledningene og monterte nye kabelsko. Ikke hatt noen problemer etter dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå