Gå til innhold

BK: Fyrrig solnedgang

ipetter

Anbefalte innlegg

Hurra for Benro stativet mitt som ankom i dag. Og like etter ankom denne solnedgangen, som alle som bor i Drammensområdet sikkert kan bekrefte at var en av de flottere denne høsten. Kastet meg i bilen etter middag og ankom egnet sted for fotografering med kun minutter å knipse på. Stativet var stødig og jeg ble fornøyd. Legger ved to bilder, så får dere avgjøre hvilket dere liker best og hvorfor. Jeg klarer ikke å bestemme meg. Pirk i vei!

Edit: Glemte litt info... Pentax K10D m/ Tamron 28-75mm f2.8 objektiv

ISO 100, f22, hhv. 4 og 5 sek. lukketid.

post-60936-1225740546_thumb.jpg

post-60936-1225740557_thumb.jpg

Endret av ipetter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hurra for Benro stativet mitt som ankom i dag. Og like etter ankom denne solnedgangen, som alle som bor i Drammensområdet sikkert kan bekrefte at var en av de flottere denne høsten. Kastet meg i bilen etter middag og ankom egnet sted for fotografering med kun minutter å knipse på. Stativet var stødig og jeg ble fornøyd. Legger ved to bilder, så får dere avgjøre hvilket dere liker best og hvorfor. Jeg klarer ikke å bestemme meg. Pirk i vei!

Hei

veldig fine bilder begge to, men likte det til høyre best..det til venstre på litt for smalt og syntes klippen i front ble litt forstyrrende=)

Uansett, noe av det bedre jeg har sett(etter min mening) her på bilde krtikken på en stund!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...