HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Godt poeng. Men er ikke helt sikker på hvordan det ligger an med selvtilliten hennes. EDIT: Du har kanskje opplevd f.eks at en ex kommer krypende tilbake, enten for litt sengekos eller noe annet. Særlig hvis man ble dumpet, er nok dette en selvbildeboost for de fleste; "Da var det hvertfall ikke kroppen min eller sexen det var noe galt med. Wohoo!". Kjenner meg igjen her, ja. Endret 5. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
olz Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Vert borti samme sjøl, ei venninde va dauforelska (tilbydde seg faktisk og..). men eg sa som det var, eg var ikkje interessert i noke anna enn vennskap (på en fin måte sjølvsagt ). Etter mange laaange samtala kom ho til slutt over det. vi er gode venner i dag, og ho har dratt seg kjæreste. begge fornøgd Men kjærleikens vegar er ikkje alltid så enkle, og det er vel mest litt opp til kver enkelt ka som er best å gjere, men å snakke åpent om det tør eg påstå vil hjelpe i dei fleste situasjona. praten kjem alltids i gang Endret 5. november 2008 av olz Lenke til kommentar
Afterlife Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Skjedde noe av det samme med, meg bare omvendt (jeg blei forelska i en veninne >.<) og da hjalp det utrolig å bare snakke med henne, mye og lenge. Tror det er veldig viktig at du er helt 100% klar på at du ikke vil ha noe forhold, så det ikke kan missforstås og hun får mer håp enn det hun klarer å finne på selv. Også tror jeg det er veldig viktig at du ikke oppfører deg på en annen møte enn før om du vil ha det samme vennskapet senere og (dvs kos mye med henne om dere pleier det, snakke like mye med henne på samme måte osv) vis at det ikke er kleint og at du ikke ser på det som ett problem, heller som en ære Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Har snakket mer med henne nå. Tror ikke hun vil møte meg på en stund. Virker ihvertfall ikke sånn. Kanskje like greit? Endret 5. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Benor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er hennes valg. Du får håpe dere kan være venner senere da Tipper det går bra. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg vil liksom ikke gi opp vennskapet bare på grunn av det her. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Pulevenn? Så sant trådstarter ikke er psykopat: Nei. Man trenger for all del ikke å være psykopat for å ha en pulevenn . Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Selvfølgelig trenger man ikke det. Men her er det snakk om å leke med folks følelser, og utnytte dem på det groveste. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Bare ignorer det faktum at hun har sakt at hun er forelska i deg, det er nok det beste. Bare lat som alt er som normalt, så blir det det til slutt. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Det var jo planen, men jeg tok det opp i går (eller dagen før) pga. råd her i tråden. Ikke bra. Tror det er best å la det ligge, ja. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 huff, stakkars deg. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 Følte liksom at vennskapet datt et hakk ned når jeg tok initiativet til å "snakke ut". Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Følte liksom at vennskapet datt et hakk ned når jeg tok initiativet til å "snakke ut". Da ville jeg satt henne under kategorien "Dårlig venn" -.-" Virker som hun ble passe snurt, hvis jeg skal ta utgangspunkt i det som har blitt skrevet her. Hvis hun ikke klarer å være din venn engang, etter å ha blitt fortalt at du ikke ønsker noe forhold, så tror jeg du vet hva du burde gjøre. Bare vent til hun tar kontakt igjen elns. Hun vil nok kanskje trenge en god venn etterhvert. Og hun vet jo at du vet an hun er (var?) utrolig glad i deg.. Eller hva sier du ? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Tror du har et poeng. At jeg burde vente til hun kommer krypende, og føler seg dum fordi hun la en god venn på hylla pga. følelser. Når hun føler at hun trenger meg så tar hun vel kontakt, og da tar vi det derfra. Endret 6. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Følte liksom at vennskapet datt et hakk ned når jeg tok initiativet til å "snakke ut". Det er bare starten.. hun ble sikkert litt såra pga du sa du ikke var interessert... bare vær hyggelig mot henne og ikke ignorer henne totalt. hun vil nok komme tilbake som en venn til slutt min erfaring da. er venn med ++AAALLLEEEE++ som har vært forelska i meg (2 stk kanskje eller 1?) og omvendt -- DOOH!.. liker å si ting for andre, 2 ganger!... -- du kan jo alltids spøre om hvordan det går innimellom får i vise at du ikke gir faen i ho! Endret 6. november 2008 av probin Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Følte liksom at vennskapet datt et hakk ned når jeg tok initiativet til å "snakke ut". Det er bare starten.. hun ble sikkert litt såra pga du sa du ikke var interessert... bare vær hyggelig mot henne og ikke ignorer henne totalt. hun vil nok komme tilbake som en venn til slutt min erfaring da. er venn med ++AAALLLEEEE++ som har vært forelska i meg (2 stk kanskje eller 1?) og omvendt Vel, ja, men hun burde ikke reagert på den måten det virker som hun gjorde. Går an å reagere på en helt annen måte. Å bli grinete fordi noen ikke er hypp på deg? hvor dumt er ikke det ? Det må være noe av det teiteste jeg har hørt om/sett/hørt. Du skjønner nok hva jeg mener Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Skjønner hva du mener!.. men, det er lett å si... typisk å reagere på den måten.. uansett. kan ikke dømme hun syns jeg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er nok ikke så jævlig lett for henne heller da. Om du ikke selv gir litt for å holde kontakten så mister dere vennskapet Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det er nok ikke så jævlig lett for henne heller da. Om du ikke selv gir litt for å holde kontakten så mister dere vennskapet Selvfølgelig ikke, men man kan fremdeles kontrollere reaksjonene Men som du sier, er fremdeles mulighet til å holde kontakten ^^ Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. november 2008 Forfatter Del Skrevet 6. november 2008 (endret) du kan jo alltids spøre om hvordan det går innimellom får i vise at du ikke gir faen i ho! Kan jo være en idé. Vel, ja, men hun burde ikke reagert på den måten det virker som hun gjorde. Går an å reagere på en helt annen måte. Å bli grinete fordi noen ikke er hypp på deg? hvor dumt er ikke det ? Det må være noe av det teiteste jeg har hørt om/sett/hørt. Du skjønner nok hva jeg mener Nei, hun burde ikke reagert på den måten hun gjorde. Er jo ikke min feil at hun ikke har sjarmert meg i senk. Det er nok ikke så jævlig lett for henne heller da. Om du ikke selv gir litt for å holde kontakten så mister dere vennskapet Men er dette den type venn jeg vil ha? Er jo litt skuffa over oppførselen. Endret 6. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå