Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En venninde har blitt forelsket i meg


Anbefalte innlegg

Godt poeng. :hmm: Men er ikke helt sikker på hvordan det ligger an med selvtilliten hennes.

 

 

EDIT:

Du har kanskje opplevd f.eks at en ex kommer krypende tilbake, enten for litt sengekos eller noe annet. Særlig hvis man ble dumpet, er nok dette en selvbildeboost for de fleste; "Da var det hvertfall ikke kroppen min eller sexen det var noe galt med. Wohoo!".

 

Kjenner meg igjen her, ja. :p

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vert borti samme sjøl, ei venninde va dauforelska (tilbydde seg faktisk og..). men eg sa som det var, eg var ikkje interessert i noke anna enn vennskap (på en fin måte sjølvsagt :)). Etter mange laaange samtala kom ho til slutt over det. vi er gode venner i dag, og ho har dratt seg kjæreste. begge fornøgd :D

 

Men kjærleikens vegar er ikkje alltid så enkle, og det er vel mest litt opp til kver enkelt ka som er best å gjere, men å snakke åpent om det tør eg påstå vil hjelpe i dei fleste situasjona. praten kjem alltids i gang :)

Endret av olz
Lenke til kommentar

Skjedde noe av det samme med, meg bare omvendt (jeg blei forelska i en veninne >.<) og da hjalp det utrolig å bare snakke med henne, mye og lenge.

Tror det er veldig viktig at du er helt 100% klar på at du ikke vil ha noe forhold, så det ikke kan missforstås og hun får mer håp enn det hun klarer å finne på selv.

Også tror jeg det er veldig viktig at du ikke oppfører deg på en annen møte enn før om du vil ha det samme vennskapet senere og (dvs kos mye med henne om dere pleier det, snakke like mye med henne på samme måte osv) vis at det ikke er kleint og at du ikke ser på det som ett problem, heller som en ære :)

Lenke til kommentar
Følte liksom at vennskapet datt et hakk ned når jeg tok initiativet til å "snakke ut".

 

Da ville jeg satt henne under kategorien "Dårlig venn" -.-"

 

Virker som hun ble passe snurt, hvis jeg skal ta utgangspunkt i det som har blitt skrevet her.

Hvis hun ikke klarer å være din venn engang, etter å ha blitt fortalt at du ikke ønsker noe forhold, så tror jeg du vet hva du burde gjøre. Bare vent til hun tar kontakt igjen elns. Hun vil nok kanskje trenge en god venn etterhvert. Og hun vet jo at du vet an hun er (var?) utrolig glad i deg..

Eller hva sier du ? :p

Lenke til kommentar
Følte liksom at vennskapet datt et hakk ned når jeg tok initiativet til å "snakke ut".

 

Det er bare starten.. hun ble sikkert litt såra pga du sa du ikke var interessert...

bare vær hyggelig mot henne og ikke ignorer henne totalt. hun vil nok komme tilbake som en venn til slutt

 

min erfaring da. er venn med ++AAALLLEEEE++ som har vært forelska i meg (2 stk kanskje eller 1?) og omvendt :)

 

--

 

DOOH!.. liker å si ting for andre, 2 ganger!:D...

 

--

 

du kan jo alltids spøre om hvordan det går innimellom :) får i vise at du ikke gir faen i ho!:D

Endret av probin
Lenke til kommentar
Følte liksom at vennskapet datt et hakk ned når jeg tok initiativet til å "snakke ut".

 

Det er bare starten.. hun ble sikkert litt såra pga du sa du ikke var interessert...

bare vær hyggelig mot henne og ikke ignorer henne totalt. hun vil nok komme tilbake som en venn til slutt

 

min erfaring da. er venn med ++AAALLLEEEE++ som har vært forelska i meg (2 stk kanskje eller 1?) og omvendt :)

 

Vel, ja, men hun burde ikke reagert på den måten det virker som hun gjorde.

Går an å reagere på en helt annen måte. Å bli grinete fordi noen ikke er hypp på deg? hvor dumt er ikke det ? Det må være noe av det teiteste jeg har hørt om/sett/hørt. Du skjønner nok hva jeg mener ;)

Lenke til kommentar
du kan jo alltids spøre om hvordan det går innimellom :) får i vise at du ikke gir faen i ho!:D

 

Kan jo være en idé.

 

Vel, ja, men hun burde ikke reagert på den måten det virker som hun gjorde.

Går an å reagere på en helt annen måte. Å bli grinete fordi noen ikke er hypp på deg? hvor dumt er ikke det ? Det må være noe av det teiteste jeg har hørt om/sett/hørt. Du skjønner nok hva jeg mener ;)

 

Nei, hun burde ikke reagert på den måten hun gjorde. Er jo ikke min feil at hun ikke har sjarmert meg i senk. :dontgetit:

 

Det er nok ikke så jævlig lett for henne heller da. Om du ikke selv gir litt for å holde kontakten så mister dere vennskapet

 

Men er dette den type venn jeg vil ha? Er jo litt skuffa over oppførselen.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...