Demantios Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 La det heller ligge, sikkert pinlig for henne Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei, tenk på hun sitter og venter på svar og lurer på hva trådstarter tenker. Hun må jo snart dø av å vite hva svaret er. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei, tenk på hun sitter og venter på svar og lurer på hva trådstarter tenker. Hun må jo snart dø av å vite hva svaret er. Har jo sagt til henne at det ikke er sjangs i havet. På en snill måte. Men vil gjøre noe mer. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har jo egentlig fortalt henne hvordan det ligger an da. Spørsmålet nå er vel om det er noe mer jeg kan gjøre, eller om det er best å la det ligge. Føler ikke at alt er sagt, men det er gjort helt klart at jeg ikke har noe følelser for henne. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du må slutte å være så DAMN HAWT. (: Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Ja, det er der det ligger. Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Huff:P.. syns synd på ho! (du kan be ho komme til meg istede ^^) om hun er forelska i deg, og dere finner på vennsligeting framover:P vil ikke det hjelpe i å "glemme deg" Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Så det beste vil være å kutte kontakten en liten stund fremover? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så det beste vil være å kutte kontakten en liten stund fremover? Isåfall kommer aldri kontakten til å bli den samme Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 For min del så trenger ikke det her å forandre på noe; men kanskje det vil det for henne? Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 det blir nok litt vanskelig for ho, når ho er forelska i deg og du ikke føler det samme! men det er ikke umulig att dere ikke kan forbli like gode venner:) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg vil jo ikke miste henne som venn...hvis jeg ikke må. Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 det blir nok litt vanskelig for ho, når ho er forelska i deg og du ikke føler det samme! men det er ikke umulig att dere ikke kan forbli like gode venner:) sant! MEN, det kan ta litt tid før hun glipper av forelskelsen! driver akkurat med det nå. prøver å miste følelser for en kjærring som er hæærlig -.-.. liker det ikke akkurat Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 det blir nok litt vanskelig for ho, når ho er forelska i deg og du ikke føler det samme! men det er ikke umulig att dere ikke kan forbli like gode venner:) sant! MEN, det kan ta litt tid før hun glipper av forelskelsen! driver akkurat med det nå. prøver å miste følelser for en kjærring som er hæærlig -.-.. liker det ikke akkurat nei det er sant, kjærligheten er vel noe av det vanskligste du kommer borti, men samtidig noe av det beste som skjer. har selv hatt problemer med det. men tiden leger ihvertfall:) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Skjønner at det er jævlig kjipt. Derfor jeg har lyst til å gjøre det jeg kan for å gjøre det lettere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Greia er at hun sannsynlig føler seg avvist og "ikke god nok". Føler seg mindreverdig enn deg på en måte og føler liten kontroll over vennskapet. Teoretisk er det bedre om dere går inn i et fuckfriendforhold for å jevne ut den biten, men det kan jo føre til verre ting også, så skal ikke be deg gjøre det. Bare tenk tanken Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Det vil jo være sykt dårlig gjort av meg da. Hun har følelser for meg, jeg føler ingenting, men vi skal ha oss. Blir ikke riktig. Da vil det vel bli verre? Kan jo tenke med meg selv. Tror ikke akkurat det hadde gått over hvis jeg hadde fått mus av hun jeg var forelsket i. Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det vil jo være sykt dårlig gjort av meg da. Hun har følelser for meg, jeg føler ingenting, men vi skal ha oss. Blir ikke riktig. Da vil det vel bli verre? Kan jo tenke med meg selv. Tror ikke akkurat det hadde gått over hvis jeg hadde fått mus av hun jeg var forelsket i. skjønner tankegangen din! spør HUN deg om dere kan være nullevenner, så er det vel bare å fyre løs:P Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 Men det vil jo fortsatt være dårlig gjort? Klart hun vil. Hun sier jo at hun er forelsket i meg; klart hun vil ha action. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hva vil du da? Fortsette vennskapet som før, sant? Dessverre ikke lett når en får følelser. Og fb-forhold er kanskje ikke noen god løsning, men det vil likestille dere litt mer etter at balansen deres står nå cirka slik: -/- ... for så å fase ut fb-forholdet og fortsette som venner igjen om dere vil det. Som sagt, kanskje ikke noen god løsning men kun for å stabilisere Endret 4. november 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå